Gå til innhold

Planleggingsdag for bhg i januar?

Anbefalte innlegg

Jeg mener å huske at bhg (Trondheim) har en planleggingsdag i løpet av januar da de holder stengt?

Nå syntes pappan det var for tidlig å plotte dem inn på kalenderen da vi holdt på i høst og nå er jeg ikke i stand til å huske datoen. Noen som har oversikten? Det var vel ikke i dag!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212293-planleggingsdag-for-bhg-i-januar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Aner ikke når det er i Trondheim, men det er da alldeles ikke for tidlig å plotte denslags inn på kalenderen om høsten! :-)

Med en gang vi får skoleruta skriver vi inn alle plandager i den 7. sans , fra august til juni året etter, for vi kan da ikke gå rundt og spare på skoleruta resten av året! ;-)

13. januar, hos oss :)

Da regner jeg med at det er den dagen hos oss også og jeg har slett ikke anledning til å ta fri da så det får pappan ta...

Gleder meg til neste år - da har ungene i alle fall sammenfallende planleggingsdager! Gled deg til eldstemann begynner på skolen og de to andre er i bhg du.... Da fyker feriedagene fort!

Da regner jeg med at det er den dagen hos oss også og jeg har slett ikke anledning til å ta fri da så det får pappan ta...

Gleder meg til neste år - da har ungene i alle fall sammenfallende planleggingsdager! Gled deg til eldstemann begynner på skolen og de to andre er i bhg du.... Da fyker feriedagene fort!

Her samarbeider skole og barnehage, slik at planleggingsdagene faller på likt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...