Gå til innhold

Ang. å gi bort leker og klær

Anbefalte innlegg

Gjest sandex

Heisann!

Hvor i all verden skal vi henvende oss for å få gitt bort leker og klær til barn?

Kunne tenkt meg å gi vekk maaasse, men er ikke interessert i å betale gudjammerslig i porto ell.l. for å bli kvitt det.. Noen som har gjort noe lignende? Finnes vel trengende der ute, men hvordan finne de? Liker ikke å legge inn på nettet, for da kan vi jo risikere at det er folk som selger det videre som får det, og ikke folk som virkelig trenger det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212297-ang-%C3%A5-gi-bort-leker-og-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hare1365380455

Jeg ville funnet ut om det er noen som leverer/kjører til øst-europa. Av og til samler noen inn (noen som kjører bussturer til utlandet tar av og til med noen sekker som gis til barnehjem osv.+noen menigheter har også innsamlinger).

Gjest sandex

Jeg ville funnet ut om det er noen som leverer/kjører til øst-europa. Av og til samler noen inn (noen som kjører bussturer til utlandet tar av og til med noen sekker som gis til barnehjem osv.+noen menigheter har også innsamlinger).

Da må vi jo betale ca. 50,- kr. pr. kasse, så det er mindre aktuelt..

Annonse

Vi ga bort mye leker og klær (spesielt uteklær) til nærmeste krisesenter . Det var de veldiog glad for , " er det noen som tenker på oss også , " sa de da jeg ringte . Der kommer det ofte inn traumatiserte unger i bare undertøyet , så man trenger ikke å gå over landegrensene for å finne gode formål . Her sendte jeg med bussen ,( de gjorde det gratis ) slik at det ble plukket opp på terminalen

Gjest sandex

Vi ga bort mye leker og klær (spesielt uteklær) til nærmeste krisesenter . Det var de veldiog glad for , " er det noen som tenker på oss også , " sa de da jeg ringte . Der kommer det ofte inn traumatiserte unger i bare undertøyet , så man trenger ikke å gå over landegrensene for å finne gode formål . Her sendte jeg med bussen ,( de gjorde det gratis ) slik at det ble plukket opp på terminalen

DET var en god ide! :) Skal ta kontakt med nærmeste krisesenter :) DA går det ihvertfall til et godt formål!

Min svigermor jobbet noen år på et barnehjem, og der fikk de av og til inn barn bare i undertøy eller med kune ett sett tøy. Så alle klær fra min mann var liten havnet der :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...