Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er for tiden i en hospiteringsplass gjennom aetat, men har en så vanskelig økonomisk situasjon at det er en ordentlig jobb jeg trenger. Jeg klarer meg ikke stort lenger, og må snart til sosialkontoret. Dette stresser meg veldig, og jeg sover dårlig og er MYE borte fra denne hospiteringsplassen. Jeg blir syk hver gang jeg må dit: Kvalme, hodepine, diare, magesmerter. Jeg søker jo jobb ved siden av, men får ingenting. Hospiteringsplassen har ingen faglig relevans for meg, og jeg får jo ingenting ekstra fra aetat for å gå dit. Nå lurer jeg på om det kanskje ville være best for meg å slutte der? Jeg har vært der bare i noen få uker, og har ikke underskrevet noen kontrakt enda. Kan jo lure på hvordan jeg skal takle en jobb når jeg er så psykisk dårlig om dagen, men den viktigste grunnen til angsten og uroen er jo nettopp at jeg nesten ikke har inntekter! Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212366-hva-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gisela1365380934

hva er en hospiteringsplass?

jeg er i samme situasjon som deg, jeg trenger en jobb men angsten gjør at jeg ikke klarer å få meg en jobb, jeg er altfor redd. Har en deltidsjobb, 6 timer i uka, men mister vel den snart pga for mye fravær.

Sliter veldig økonomisk og er meget deprimert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212366-hva-n%C3%A5/#findComment-1549988
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...