Gjest wonderinggirl Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Hvor lett er det for deg å krype inn i en manns armkrok uten at dere er et par? Hvordan er det med de du er interessert i? Hvordan er det med guttevenner? Noen ganger har jeg så lyst å krype inn i en manns armkrok, men jeg tør aldri å gjøre dette... Spesilet under en film er det koselig å ha en armkrok å sitte i. Og hvordan gjør du dette? Nærmer du deg sakte men sikkert åstedet? Spør du først? Hvaaaa? 0 Siter
tonie Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Uæh, sånt faller meg _ikke_ naturlig. Tror jeg hadde fått hetta hvis en mannlig venn begynte å dytte meg inn i armkroken sin! *angst* 0 Siter
Gjest wonderinggirl Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Uæh, sånt faller meg _ikke_ naturlig. Tror jeg hadde fått hetta hvis en mannlig venn begynte å dytte meg inn i armkroken sin! *angst* føler at dette faller så mange andre naturlig...Trodde det var jeg som var unormal. Når jeg ser en film med venner og slikt er det alltid noen som sitter i hverandres armkroker...fatter bare ikke hvordan de får dette til... 0 Siter
mensana Skrevet 2. januar 2006 Skrevet 2. januar 2006 Krype inn i en armkrok som ikke "tilhoorer" meg...?? Slikt gjor jeg ikke. Singel eller ei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.