Gå til innhold

Jente ca 6 mnd, lengde og vekt, etc...

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa

Jenta vår er 8,2 kg og 67,5 cm. Masse babyklær ligger nå i "for lite"-bunken. Vi skal ikke ha flere unger og det er litt vemodig... Hun er den siste babyen vi skal ha *snufs* (vi har to gutter som er 3 år og 5 år, også).

Hva gjør jeg med alle de søte jenteklærne som hun vokser fra? Hva tar du vare på?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212401-jente-ca-6-mnd-lengde-og-vekt-etc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik tenker jeg om dagen også. Lillebror er siste mann her i huset (har to jenter på 4,5 og 6 år). JEnteklærne ligger nå på loftet. Håper at enten lillebroren min eller svigerinna mi får ei lita tulle som kan arve. Hvis ikke kommer jeg til å gå gjennom dem og ta ut de fineste kjolene og ting jeg føler har litt sentimental verdi. Resten går til Fretex.

Det å legge bort lillebror sine klær er også rart. Håper også de kan komme til nytte hos ett av de barna som er ventet i familien. Hvis ikke får nok endel av det til Fretex også.

Synes ikke det er så mye nydelig guttetøy som jentetøy, men kommer til å ta vare på henteantrekket + noe annet.

Gjest trultemor25

Jenta mi er snart 6 mnd og bruker nå str 68. Jeg har tatt vare på alle de første klærne hennes, men gitt bort til søstern min som venter en gutt de klærne som er "guttete". Jeg er en sånn en som blir glad i klær, så jeg kommer til å ta vare på de klærne jeg blir ordentlig glad i og som blir brukt mye. Tror ikke jeg klarer å gi bort klær jeg har et forhold til. Høres sikkert litt teit ut dette her. Jeg tenker litt sånn at det må være morsomt for lillemor når hun blir voksen å se på klærne hun brukte da hun var liten og baby. Dessuten har jeg jo bare ett barn, men kunne tenkt meg ett til med tid og stunder og da er det jo dumt å kvitte seg med alle klærne.

Har du ingen du kjenner som har baby eller venter baby du kan gi det bort til?

Gjest Flystripa

Jenta mi er snart 6 mnd og bruker nå str 68. Jeg har tatt vare på alle de første klærne hennes, men gitt bort til søstern min som venter en gutt de klærne som er "guttete". Jeg er en sånn en som blir glad i klær, så jeg kommer til å ta vare på de klærne jeg blir ordentlig glad i og som blir brukt mye. Tror ikke jeg klarer å gi bort klær jeg har et forhold til. Høres sikkert litt teit ut dette her. Jeg tenker litt sånn at det må være morsomt for lillemor når hun blir voksen å se på klærne hun brukte da hun var liten og baby. Dessuten har jeg jo bare ett barn, men kunne tenkt meg ett til med tid og stunder og da er det jo dumt å kvitte seg med alle klærne.

Har du ingen du kjenner som har baby eller venter baby du kan gi det bort til?

Tror ikke jeg klarer å gi bort så mange av de minste plaggene hennes *tullete* De blir nok liggende i en eske til jeg begynner å irritere meg over at det faktisk tar plass...

ringerikskringla

jeg skrev ett innlegg på libero om noen var inntresert i klærne til tulla vår ved att de betalte portoen.og den første som svarte meg fikk tøyet.

vi skal ikke ha flere og skulle jeg ha tatt vare på alt så hadde jeg vel snart fylt kjelleren..

Tror ikke jeg klarer å gi bort så mange av de minste plaggene hennes *tullete* De blir nok liggende i en eske til jeg begynner å irritere meg over at det faktisk tar plass...

*Hihi* Jeg har en kasse med en del av babytøyet fra ungenes første leveår. Den står og tar opp plass på loftet hos eksen... ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...