Basf Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 F.eks: "Kjør forsiktig, barn leker" og fartsgrense 10-skilt. Noen som vet hvor man får kjøpt sånt no'? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Kontakt Mesta og forhør deg om de gir ut sånne skilt. 0 Siter
caprice Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 ville blitt overrasket over om Mesta hadde slikt ettersom private skilt ikke er lovlige - og ingen har plikt til å forholde seg til disse i allefall ikke på offentlig vei 0 Siter
laban Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 http://www.sikkerhetsbutikken.no/Gjensidige/product.aspx?Kategori=Skilting(Gjensidige)&ShowTop=true Scroll litt nedover. Fartsgrense-skilt blir noe annet, de kan man ikke bare sette opp uten videre. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Tror neppe folk kan sette opp private skilt med den fart de synes passer langs veien. De "barn leker"-skiltene jeg har sett har vært hjemmelagde, tror jeg. 0 Siter
Torv Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg kontaktet kommunen her vi bor, og de sa at det ikke kunne settes opp noe som helst skilt i veien uten deres samtykke. De kunne, etter godkjenning sette opp skilt som vi i gata kjøpte(kunne ikke lage, mennesket i andre enden av telefonen mistet nesten pusten da jeg spurte om vi kunne lage selv.:-) Så ringte jeg til politistasjonen, og de kom velvillig og vurderte veien, men de kunne ingenting gjøre (snedig). Men hans vurdering brukte jeg med politiets samtykke videre til å få kommunen til å legge inn fartdempere, og han ga meg også muntlig lov til å sette opp skilt, selv om kommunen sa noe annet. SKiltet kunne vi kjøpe til de som lager skilt eller lage et selv som han sa. Ring kommunen/politiet og hør hva du kan gjøre! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=6852798&sid=5aMHV2M_u183122&pos=17&tot=2937 Kan dette være noe for deg, Basf? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.