Gå til innhold

Noen som kan forstå mine barns far?

Anbefalte innlegg

Er så sint at jeg snart flyr i flint! Mine barn har desverre liten kontakt med sin far da han bor i et annet land, og heller aldri tar initiativ til samvær. Selv de gangene jeg legger opp til det, dvs betaler billetter og reiser dit med dem, er det veldig varierende om han gidder å være sammen med de. Sist brukte han 2 av 9 dager med de, og da hadde jeg reist til den andre kanten av Europa, og betalt mye i flybilletter. Sendte nå en forespørsel om han var interessert i å tilbringe vinterferien sammen med barna, hvilket han var, inntil jeg fortalte at de da ville reise ned og være der uten meg. I tillegg stilte jeg krav om at han måtte betale halvparten av flybillettene, dvs ca 400 euro. Da var han ikke lenger interessert. Noen som kan forstå at noen kan droppe samvær med barna for 400 euro? Han har aldri betalt bidrag, og har ikke sett de på 8 mnd nå. Hilsen en frustrert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212505-noen-som-kan-forst%C3%A5-mine-barns-far/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gretha79

Da er det vel på tide å begynne å betale bidrag?

kanskje du heller skal la være å sende barna ned? du bruker pengene uten å få noe av han for det.

han viser tydelig ingen interesse for sine barn, selv om jeg skjønner at du ønsker at de skal ha kontakt med han, men hvorfor skal de være hos noen som ikke vil se de?

det har ikke barna noe godt av.

kanskje du heller skal la være å sende barna ned? du bruker pengene uten å få noe av han for det.

han viser tydelig ingen interesse for sine barn, selv om jeg skjønner at du ønsker at de skal ha kontakt med han, men hvorfor skal de være hos noen som ikke vil se de?

det har ikke barna noe godt av.

Denne skulle vært lenger opp i tråden?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...