Gå til innhold

Barnehageregningen har kommet :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

fei1365380229

Hos oss har prisen gått ned fra 2750 til 2250. Vel og bra det. Men med dette forsvant blant annet smørelunsj/varmlunsj. :(

Vi har betalt 120 kroner for et smørmåltid evt. varmmat en gang i uken, i tillegg så får de litt frukt på ettermiddagen, så maten forsvant allerede for to år siden her :(

Egentlig litt sykt det der når de prater om at det er så viktig at unger får mat på skolen, så ville jeg tro det var enda viktigere i barnehagen.

Jada - hurra hurra - not! Dermed forsvant HELE mattilbudet og vi må ha med matpakke for både frokost og lunsj i den kommunale bhg der vår eldste går. Hadde gladelig betalt 500kr mer i mnd for å få dette. Jeg er svært lite kreativ, samt har dårlig tid om morgenen til å smøre matpakker. Matpakke som blir smurt dagen før er ikke noe alternativ fordi spesialbrødet til barna mine da blir riktig ekkelt.

MEN, i bhg til min yngste - som er foreldreeid har de varmmat 3 ganger i uken, god økonomi og flotte nye lekeapparater. Hvorfor er det slik tro? (og jada - prisen er satt ned der også!)

fei1365380229

Jada - hurra hurra - not! Dermed forsvant HELE mattilbudet og vi må ha med matpakke for både frokost og lunsj i den kommunale bhg der vår eldste går. Hadde gladelig betalt 500kr mer i mnd for å få dette. Jeg er svært lite kreativ, samt har dårlig tid om morgenen til å smøre matpakker. Matpakke som blir smurt dagen før er ikke noe alternativ fordi spesialbrødet til barna mine da blir riktig ekkelt.

MEN, i bhg til min yngste - som er foreldreeid har de varmmat 3 ganger i uken, god økonomi og flotte nye lekeapparater. Hvorfor er det slik tro? (og jada - prisen er satt ned der også!)

Vi hadde ikke noe mattilbud før prisen ble satt ned og har måttet smøre frokost og lunsj hele tiden, bortsett fra en gang i uken som vi betaler 120 kroner for nå som før.

Annonse

Gjest Persille

What?

De får jo 500,- mer i tilskudd per barn?

Det er jo hele forutsetningen for nedgangen, at tilskuddet økes tilsvarende.

Jeg er nysgjerrig. Hvilket brød bruker barna dine? (Ikke kritisk spørsmål)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...