Gå til innhold

Barnehageregningen har kommet :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, alle vi som ikke har plass jubler jammen over den geniale ideen om å sette ned prisen før full barnehagedekning er oppnådd....

Hadde gjerne smurt matpakker så det sto etter jeg, bare vi hadde hatt barnehageplass!

sukk..... er nok ganske så sjalu på dere jeg....

Jada - hurra hurra - not! Dermed forsvant HELE mattilbudet og vi må ha med matpakke for både frokost og lunsj i den kommunale bhg der vår eldste går. Hadde gladelig betalt 500kr mer i mnd for å få dette. Jeg er svært lite kreativ, samt har dårlig tid om morgenen til å smøre matpakker. Matpakke som blir smurt dagen før er ikke noe alternativ fordi spesialbrødet til barna mine da blir riktig ekkelt.

MEN, i bhg til min yngste - som er foreldreeid har de varmmat 3 ganger i uken, god økonomi og flotte nye lekeapparater. Hvorfor er det slik tro? (og jada - prisen er satt ned der også!)

Jeg smører matpakkene til ungene mens vi spiser frokost, det tar ikke mange minuttene å smøre 4-5 skiver og pakke inn none babygulrøtter og stappe det i to matbokser?

Annonse

fei1365380229

Jeg smører matpakkene til ungene mens vi spiser frokost, det tar ikke mange minuttene å smøre 4-5 skiver og pakke inn none babygulrøtter og stappe det i to matbokser?

Det tar da litt tid på morgenen da. Selv har vi to som 'bare' skal ha formiddagsmat og to som skal ha både frokost og lunsj i barnehage/skole/sfo. Vi smører på kvelden.

Neida - det tar ikke lang tid. Men barna mine spiser som mus, så jeg før egentlig være litt kreativ for å få dem til å spise i det hele tatt, i tillegg er min frokost stort sett "stående/gående" mens jeg gjør andre ting om morgenen. Stå opp litt før?? Mer B menneske skal du lete lenge etter, men sitte opp til 01.00 å jobbe på hjemmekontor - det er derimot helt greit (det gjør jeg nå - måtte bare ha en liten pause)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...