Gå til innhold

Søk av barnehageplass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg søkte i går. : ) Men er sykehusbarnehagen kommunal da? Vel du finner den nok allikevel... Gå inn på din kommunes hjemmeside, så finner du bydelen din, til høyre der finner du "barn/unge", så "barnehager". Der finner du elektronisk skjema der du kan søke og velge barnehageønsker...

jeg søkte i går. : ) Men er sykehusbarnehagen kommunal da? Vel du finner den nok allikevel... Gå inn på din kommunes hjemmeside, så finner du bydelen din, til høyre der finner du "barn/unge", så "barnehager". Der finner du elektronisk skjema der du kan søke og velge barnehageønsker...

http://www.renovasjonsetaten.oslo.kommune.no/

Dette er Oslo Kommune da.. til høyre i rullefeltet velger du bydel.

Gjest trultemor25

Men atte jeg er ikke Oslo. Jeg er Lørenskog.. finner ikke no på lørenskog sine sider, ikke søknad hvertfall, bare vedtekter og sånn

Annonse

Gjest trultemor25

Vet du hva, jeg tar og ringer til den aktuelle barnehagen jeg.. *smart* :)

I vår kommune er det felles opptak for alle barnehgaene, både private, kommunale og fylkeskommunale. Søknadsskjema får man på kommunens internettsider, eller man ringer barnehagekontoret i Rådhuset og får dem i posten.

Vi skal flytte over lillesøster, og ved overflytting er fristen 15. februar tror jeg. Da er sikkert den ordinære fristen i mars engang...

Også private barnehager ligger inne på kommunenes nettsider, i alle fall i Trondheim.

Gjest trultemor25

http://www.lorenskog.kommune.no/

Gå inn på tjenester øverst, så skole/oppvekst, så barnehage i venstre felt..

Se der se der :) Tusen takk! Men finner ikke sykehus-barnehagene der.. Tok og ringte barnehagen jeg, og de skulle sende meg søknad per post. Så da ordna det seg.

Men takk for hjelpa allikevel!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...