tobarnsmamma1365380422 Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Til dere som ikke har vært i Kina før så følger en god veiforklaring: Min lille på 4 år ble intervjuet i NRK i forbindelse med adopsjonsuka og ble deriblant spurt om "Hvor er Kina?" Damen min svarte kjapt: "Det ej bojtovej veien hej, ned en bakke og junt en sving. Det er MYE langt!" Bare til informasjon. Hilsen 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Da har vi det klart alle sammen *lol* 0 Siter
trompet Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Da har vi det klart alle sammen *lol* Ha ha ja det fikk meg til å tenke på mitt lille barnebarn som var i Peru for å hente hjem søstra si i sommer. Min sønn her hjemme snakket med ham i telefonen å fikk vite at gutten hadde mye smågodt i en pose på hotellrommet. Du deler vel med meg sa onklen , ja da må du komme opp på rommet sa gutten , Ta heisen opp til fjerde etasje så kan du få . Synd at onklen var hjemme i Norge da , siden forklaringen var så enkel. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Også jeg som alltid har hatt lyst til å dra til Kina, men har vegret meg fordi det var så langt. Kanskje det ikke er sååå langt likevel??? Herlig! 0 Siter
Xiao Tao :-D Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Artig Inspirert av din historie spurte jeg mine jenter: "Hvor er Kina" Hm sier 5-åringen min: "der vi kommer fra vel" Ja,men kor ligger Kina, sier eg. Hm, sier hun - spør meg når eg e blitt litt eldre, då vet eg det sikkert. Ja, de vet å svare :-D 0 Siter
kinasøker Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Ja, den beskrivelsen var god. Jeg måtte spørre mine to om hvor Kina er. Jenten min på 5 år svarte: Det er et langt sted oppe i himmelen. Gutten min på 3 år svarte: Jeg vet ikke helt jeg, men jeg tror det er i Norheimsund. Begge to er fra Kina. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.