Gå til innhold

Omgangssyken i Trondheim - magekramper?

Anbefalte innlegg

Lille Frø har selvfølgelig fått omgangssyke og med den kraftige magekramper. Skikkelig vondt har hun! Og hun nekter meg å sette stikkpille...

Andre som har erfaring med at det følger magekramper med? Magen er ellers myk og fin og ta på så jeg mistenker ikke blindtarmen eller noe slikt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212536-omgangssyken-i-trondheim-magekramper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor ikke i Trondheim, men hadde omgangssyken rett før jul. Hadde skikkelig vondt i magen, det sved hele tiden, selv etter oppkast Lå krøket i smerter hele natten, på badegulvet. Det varte ca 8 timer før jeg ble bedre.

God bedring!

Da er det nok det samme Lille Frø har. Hun sov en times tid i ettermiddag og sloknet som et lys omtrent før jeg var ute av soverommet kl. 20. Hadde en liten brekningsrunde ca. 21:30, men hun var så trøtt at jeg tror hun knapt enset at jeg omtrent kjørte henne på hodet ned i ei bøtte... (nesten da) Hun sovnet nok en gang før jeg var ute av rommet tror jeg.

Forhåpentligvis er hun bedre i morra.

Gjest girasol

Oh yes!... Knærten var dårlig i dagesvis... kasta opp ett døgn og hadde diaré lenge. Nå har morra fått det... Og det er voondt! Men kan du ikke gi dattera di paracetamolmixtur isteden? Knærten min hylskrik hver gang jeg skifta bleie på ham og han lå på ryggen, tror han hadde skikkelig vondt. Og vondt å sette stikkpille og...

M.v.h.

Oh yes!... Knærten var dårlig i dagesvis... kasta opp ett døgn og hadde diaré lenge. Nå har morra fått det... Og det er voondt! Men kan du ikke gi dattera di paracetamolmixtur isteden? Knærten min hylskrik hver gang jeg skifta bleie på ham og han lå på ryggen, tror han hadde skikkelig vondt. Og vondt å sette stikkpille og...

M.v.h.

Alt som gikk inn oralt kom ut igjen gitt...

Gjest girasol

Alt som gikk inn oralt kom ut igjen gitt...

Ja... det er jo et problem... men hvis det er det samme som vi har hatt her i huset varer ikke oppkastrunden særlig lenge. Det går over til å komme ut andre veien... og da ksnkje det går ann å gi paracetamolmixturen?

M.v.h.

Annonse

Ja... det er jo et problem... men hvis det er det samme som vi har hatt her i huset varer ikke oppkastrunden særlig lenge. Det går over til å komme ut andre veien... og da ksnkje det går ann å gi paracetamolmixturen?

M.v.h.

Oppkastrundene er over ser det ut til, har ikke være noe siden 21:30 i går kveld nå og hun har holdt på det hun har spist og drukket i dag.

Håper vi slipper diare... Hun har ikke vondt i magen lengre i alle fall. *Krysser fingre*

Gjest girasol

Oppkastrundene er over ser det ut til, har ikke være noe siden 21:30 i går kveld nå og hun har holdt på det hun har spist og drukket i dag.

Håper vi slipper diare... Hun har ikke vondt i magen lengre i alle fall. *Krysser fingre*

Det er godt å høre:-) God bedring til dere!

M.v.h.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...