Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husk at du må kjøpe en dress til hvis det blir en snøfattig vinter, Reima dressen slites ut med en gang, er kun tess på skikkelig snøføre.

For noe tull! Mine har bare hatt Reima dresser - Reima Buller og Bång eller Reima Tec, og vi har alltid veldig snøfattige vintre (bor i Rogaland). Jeg har ALDRI kjøpt ny dress i løpet av sesongen. Et par ganger har jeg reklamert på dressene, og fått ny igjen.

Husk at du må kjøpe en dress til hvis det blir en snøfattig vinter, Reima dressen slites ut med en gang, er kun tess på skikkelig snøføre.

Mine ungers reimadresser (Tec i str 92 og 110) er brukt i henholdsvis 3 og 5 vintre (inkludert denne). Desverre har 6-åringen nå slitt ut sin dress nå som det er tredje vinteren, lillesøstra måtte dermed få ny til neste vinters bruk.

Så kvaliteten er bra, jeg bare lurte på om Buller&Bång var like bra som TEC-dressene, dah...

Mine ungers reimadresser (Tec i str 92 og 110) er brukt i henholdsvis 3 og 5 vintre (inkludert denne). Desverre har 6-åringen nå slitt ut sin dress nå som det er tredje vinteren, lillesøstra måtte dermed få ny til neste vinters bruk.

Så kvaliteten er bra, jeg bare lurte på om Buller&Bång var like bra som TEC-dressene, dah...

De er mye mer solide. Vi har hatt mange av dem, de fleste av dressene våre er kjøpt før Reima-tec fantes...

Annonse

Gjest sliti ut mer enn en dress

Har vært uheldige vi da, med de to Reima-Tec dressene vi har hatt. Begge har vist tydelig slitasje etter kort tids bruk.

Høsten 2004 begynte hun å bruke dressen sin i barnehagen, det var veldig lite snø, etter en stund la jeg merke til at dressen var skikkelig slitt i stumpen.

Måtte ut å kjøpe en ekstra-dress (til 149,- kroner), denne brukte hun helt til det ble skikkelig snøføre, ingen tegn til slitasje i stumpen ....

Får håpe at du har vært heldig med kjøpet ditt iallefall.

Gjest prinsesse og prinse mamma

Vi har denne i år til 5 åringen. Vi er superfornøyd. Vi har ikke hatt mye snø ennå, men det synes knapt på dressen at den er brukt.

Lillesøster har arvet en slik dress som er brukt i 2 sesonger, den er også kjempefin ennå.

Jeg er nok en av de som mener at Reima ikke kan måles med andre dresser.

For noe tull! Mine har bare hatt Reima dresser - Reima Buller og Bång eller Reima Tec, og vi har alltid veldig snøfattige vintre (bor i Rogaland). Jeg har ALDRI kjøpt ny dress i løpet av sesongen. Et par ganger har jeg reklamert på dressene, og fått ny igjen.

Vi har også alltid hatt reima tec til sønnen vår på 4 år, men de to siste dressene ble veldig slitt. Den første reklamerte jeg på, fikk en ny med beskjed om at dette måtte jeg regne med når det var lite snø. Den nye er nå nesten slitt istykker på knærne og i baken, og den er ikke brukt i en hel sesong enda!!! Så jeg kan ikke si at jeg er spesielt imponert av reima mer. Eneste fordel er at den er lett.

Nå kjøpte jeg akkurat Exit sin vinterdress på salget, med tanke på neste år, lurer på hvordan den holder seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...