Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei fugl!

Jeg har hatt litt problemer med å svare på innlegg her inne - dermed har det innimllom gått lang tid før jeg har kunet svare på ting jeg har brent etter å svare på. Som innlegget fra deg der jeg så at vi fikk sendt papirene til Kina samtidig. Nå venter vi spent på LID, det gjør vel dere også... :)

Jeg vil svært gjerne følges ad gjennom prosessen! Jeg fikk meg et lite nettverk av ufrivillig barnløse da vi holdt på med IVF, og erfarte hvor flott det er å snakke med andre i samme situasjon. Foreløpig kjenner jeg ingen IRL som skal adoptere, men det er i hvert fall flott å ha dette forumet, og FUB, som jeg også bruker ivrig. Morsomt at vi (sikkert) skal reise sammen! Og dere som har vært med på dette før, har kanskje noen tips til oss førstegangsreisende. :)

Jeg skulle gjerne sendt deg e-postadressen min, så vi lettere kan holde kontakten, men det er kanskje ikke god kutyme (eller særlig lurt) å legge den ut her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212557-kina-ane/#findComment-1552573
Del på andre sider

Hei fugl!

Jeg har hatt litt problemer med å svare på innlegg her inne - dermed har det innimllom gått lang tid før jeg har kunet svare på ting jeg har brent etter å svare på. Som innlegget fra deg der jeg så at vi fikk sendt papirene til Kina samtidig. Nå venter vi spent på LID, det gjør vel dere også... :)

Jeg vil svært gjerne følges ad gjennom prosessen! Jeg fikk meg et lite nettverk av ufrivillig barnløse da vi holdt på med IVF, og erfarte hvor flott det er å snakke med andre i samme situasjon. Foreløpig kjenner jeg ingen IRL som skal adoptere, men det er i hvert fall flott å ha dette forumet, og FUB, som jeg også bruker ivrig. Morsomt at vi (sikkert) skal reise sammen! Og dere som har vært med på dette før, har kanskje noen tips til oss førstegangsreisende. :)

Jeg skulle gjerne sendt deg e-postadressen min, så vi lettere kan holde kontakten, men det er kanskje ikke god kutyme (eller særlig lurt) å legge den ut her?

Det er ikke noe i veien for å legge ut mail-adresse her, men min mailadresse inneholder hele navnet mitt, så den er litt lite anonym... Men egentlig gjør det jo ikke så mye heller da! Men hvis du har en mer anonym, kan du legge den her? Hadde jo vært artig å mailes også!

klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212557-kina-ane/#findComment-1553301
Del på andre sider

Gjest hotmail-tips

Det er ikke noe i veien for å legge ut mail-adresse her, men min mailadresse inneholder hele navnet mitt, så den er litt lite anonym... Men egentlig gjør det jo ikke så mye heller da! Men hvis du har en mer anonym, kan du legge den her? Hadde jo vært artig å mailes også!

klem,

lag deg en hotmailadresse for anledningen, og så kan dere utveklse de andre mailadressene etterpå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212557-kina-ane/#findComment-1553308
Del på andre sider

klem,

Hei igjen.

En av e-postadressene mine er ganske anonym:

[email protected]

Hyggelig om du lar høre fra deg når det passer. :) Det hadde vært morsomt å bli litt kjent før vi legger ut på Den Store Reisen. (Med økt ventetiden i Kina, vil vi jo få riktig god til det... Sukk.)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212557-kina-ane/#findComment-1553346
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...