Gjest Tone Bolla Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article603793.ece H*n kan gjerne få en avtale om å hente brukte bleier her hos oss, så blir vi kvitt avfallet ) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Man skal høre mye... Når man vet hvem det er så kan han få de tilsendt mot oppkrav ) 0 Siter
Gjest Tone Bolla Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Man skal høre mye... Når man vet hvem det er så kan han få de tilsendt mot oppkrav ) Mot oppkrav? Skal du ha betalt for de? *det var da maken til kremmervirksomhet* ;o) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Mot oppkrav? Skal du ha betalt for de? *det var da maken til kremmervirksomhet* ;o) han må betale for de. jeg vil bli kvitt de bare haha. Har forresten ikke bleiebarn lenger heller 0 Siter
Gjest Tone Bolla Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 han må betale for de. jeg vil bli kvitt de bare haha. Har forresten ikke bleiebarn lenger heller Akkurat ja, så det er ubrukte bleier du har som du vil bli kvitt, siden du ikke har bleiebarn lengre. Ja da skjønner jeg at han må betale for de ja ) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Akkurat ja, så det er ubrukte bleier du har som du vil bli kvitt, siden du ikke har bleiebarn lengre. Ja da skjønner jeg at han må betale for de ja ) ? tror noe er misforstått her. "whatever" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.