Gjest bente35 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hei...jeg er så glad at jeg har lyst til å dele med flest mulig; i dag kom det etterlengtede godkjenningsbrevet:-) Jeg er enslig søker med et barn fra før. Gutten min på 4,5 år fikk selvfølgelig nyheten først fordi han spurte hvorfor jeg gråt da jeg åpnet posten. Vi gleder oss VELDIG til fortsettelsen. 0 Siter
Camuffen Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Gratulerer så masse. Dette blir super stas. 0 Siter
colkin Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Gratulerer så mye med godkjenningen! Tenker det var litt av et øyeblikk da du åpnet konvolutten, og et nytt stort øyeblikk da du forsto hva som sto i brevet... Ønsker deg og den vordende storebror lykke til videre! mvh 0 Siter
brilleslangen Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Gratulerer så mye... Det gikk vel rimelig fort for deg å få svar også, gjorde det ikke..???jeg synes å huske at det ikke er så veldig lenge siden papirene dine gikk til region midt-norge.... Jeg husker deg fordi jeg selv også er enslig... (og ble godkjent i slutten av november) 0 Siter
mess Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Gratulerer så mye. Lykke til videre i prosessen. Mange hilsener fra 0 Siter
blund Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Gratulerer så mye med godkjenningen! Jeg er også enslig søker, og venter på "brevet" i disse dager jeg også". Lykke til videre med papirinnhenting etc :-) 0 Siter
Gjest bente35 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Gratulerer så mye... Det gikk vel rimelig fort for deg å få svar også, gjorde det ikke..???jeg synes å huske at det ikke er så veldig lenge siden papirene dine gikk til region midt-norge.... Jeg husker deg fordi jeg selv også er enslig... (og ble godkjent i slutten av november) Gikk mye fortere enn jeg hadde regnet med...sendte inn papirene første gang i november, tilføyelser måtte til på rapporten, og det har vært juleferie...godt jobbet av region midt:-) 0 Siter
korea06 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Gikk mye fortere enn jeg hadde regnet med...sendte inn papirene første gang i november, tilføyelser måtte til på rapporten, og det har vært juleferie...godt jobbet av region midt:-) Gratulerer!! Lykke til videre!! Region-midt er helt utrolige med tanke på mange av de andre regionene!! 0 Siter
carla1365380461 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Gratulerer så mye - det var en gladmelding! Lykke til! 0 Siter
2312 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Hei! Måtte bare gratulere deg her også! Dette er stort og vi gleder oss til fortsettelsen... Klem fra 0 Siter
step Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 En stor klem til dere begge som snart skal bli tre! Gratulerer med godkjenningen, håper det går fort til famileforøkelse! 0 Siter
kystfugl Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Gratulerer i massevis Bente35. Lykke til med resten av prosessen.... Jeg kan også skrive under på at Region Midt er super. 0 Siter
fresh air Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Gikk mye fortere enn jeg hadde regnet med...sendte inn papirene første gang i november, tilføyelser måtte til på rapporten, og det har vært juleferie...godt jobbet av region midt:-) Oj, det var kjapt! Så bra! Tenk om de andre regionene kunne bli like raske! 0 Siter
kingye Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Gratulerer så mye med godkjenningen. Lykke til videre i prosessen. 0 Siter
flora Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 gratulerer så mye med godkjenningen!!! Lykke til videre! 0 Siter
Refiloe Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 gratulerer med et stort skritt videre i prosessen !! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.