Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var nok litt nærtagen på den tiden. Jeg syns hun var nydelig, men det ble litt vel mye fokus på å guuuuud så stor hun er. Men mange kom bort for å kjenne på valkene hennes, for de hadde ikke hatt et sånt deilig lubbent barn selv. jaja. Hun elsket at folk kom bort til henne og klemte, så med den blide lille klompen? var ganske stolt mamma også,da. :o)

Min baby var også ganske diger, men når folk kom med kommentarer som "Guud så stor han er" hørte jeg "Guud, så heldig du er som slipper å styre med å få i ham mat".

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariamamma

7

• snø

6

• Lillemus

3

• mumitrollet

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Min baby var også ganske diger, men når folk kom med kommentarer som "Guud så stor han er" hørte jeg "Guud, så heldig du er som slipper å styre med å få i ham mat".

Ja der var du mer moden enn meg, gitt. Når jeg ser film og bilder av henne fra den tiden skjønner jeg ikke hva jeg reagerte sånn på. Hun var jo bare til å spise opp. men som nybakt førstegangsmamma var jeg nok litt sårbar jeg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...