Gjest Maxine2 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 2-åringen vår vil ikke ta tran... Er det noe annet vi kan gi istedet? 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Biovit eller sana sol mener jeg man kan gi til 2-åringer. 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 D-vitamindråper, det smaker ingenting og utgjør kun en dråpe på en skje. Hvis han får i seg noe fet fisk innimellom, få han allikevel i seg litt av det gode fiskefettet. Mine barn liker "speilegg", dvs en barneskje med halv dose tran og halv dose biovit / sanasol. Dette deler seg, slik at bioviten blir som en gul plomme. Overdøver transmaken og ser morsomt ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 På den alderen ga vi Sanasol. Nå er det 5 og 7 år og får en vitaminbamse og kalktabletter hver dag (det går med lite meieriprodukter og vi ble anbefalt det av en dietetiker en gang). 0 Siter
Gjest Maxine2 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 har du prøvd tran med sitronsmak? Jada, er den han har pleid å fått. Men vil absolutt ikke ha lenger... 0 Siter
Jentene2 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Ungene får Sanasol og trankapsler for barn. De er veldig myke og tyggbare, så smaker de frukt. Ulempen er at de er ganske dyre (i underkant av 80,- for 60 kapsler, så er det anbefalt to kaps pr. dag), men det er eneste tranproduktene jeg får i de, så da betaler jeg det disse første årene. 0 Siter
Gjest Mikkeling Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Ungene får Sanasol og trankapsler for barn. De er veldig myke og tyggbare, så smaker de frukt. Ulempen er at de er ganske dyre (i underkant av 80,- for 60 kapsler, så er det anbefalt to kaps pr. dag), men det er eneste tranproduktene jeg får i de, så da betaler jeg det disse første årene. Hvor kjøper man disse trankapslene? 0 Siter
Jentene2 Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Hvor kjøper man disse trankapslene? Kjøper de på vanlige matbutikker som har litt større utvalg; Meny, Ultra, ICA etc. Pleier ikke finne de på Kiwi og Prix i hvert fall. Ungene spiser de nesten som godteri, så vi må sette stopp ved to. Frøken på 2 1/2 tygger de og hun på 4 1/2 suger litt og svelger de hele (de er veldig mye mykere enn trankapsler til voksne). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.