Gå til innhold

Klisje...kan jeg være gravid...?

Anbefalte innlegg

Gjest så anonym nå

Synes disse "kan jeg være gravid"trådene kan bli ganske teite, men likevel....

Jeg ammer (ikke så veldig mye, men noen ganger i døgnet). Har hatt lite sex etter fødselen for en del mnd tilbake, bare samleie to ganger faktisk, og min mann fikk ikke utløsning (heller ikke da han trakk seg ut). Er det da egentlig noen muligheter for at jeg kan være gravid...? Tenker jo å ta en test da, men føler det blir litt teit hvis man ikke kan bli gravid sånn...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212725-klisjekan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest så anonym nå

Jeg er sikker på at du vet at den væsken som kommer ut fra penis før utløsningen (altså under samleiet) kan inneholde sædceller slik at man så absolutt kan bli gravid selv om mannen ikke har utløsning inne i kvinnen.

Jada, vet jo det. Men siden han ikke var i nærheten av utløsning...?

Jada, vet jo det. Men siden han ikke var i nærheten av utløsning...?

Sannsynligheten er vel liten, men den er tilstede.

Hvis du noengang har gitt en mann munnsex så vet du at mannen begynner å lekke smørevæske leeeenge før han er i nærheten av å komme.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...