Gjest noen som vet det her? Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Noen som har prøvd den sekken man kan kjøpe billig ved å melde seg inn i bokklubbens barn. Den ser bra ut, men hvordan er den i fht bergans? 0 Siter
Gjest perona Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Har en slik til min 4 åring i barnehagen. Den er kjempe fin. Lett, smal over skuldrene, med spenne til å lukke når de går på tur ol......har rett og slett vært veldig fornøyd med den:) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Mine har brukt den som tursekk i bhg, og vi er kjempefornøyde med den. Måtte fikse den ene reima som røyk i festet en gang, men den var enkel å sy på. Bergans er selvfølgelig bedre, den er jo en mye dyrere sekk. 0 Siter
Noraførr Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Vi har vært veldig godt fornøyd med bokklubbsekkene vi bestillte til jentene våre. De er smale og gode å ha på. Storesøster bruker sin fast til tursekk i bhg. Lillesøster bruker sin til å leke at hun går på tur ) fra 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Helt grei, fin tursekk, smal og høy, og sitter godt på min sønns rygg i hvertfall. Er brukt på tur i barnehagen en gang i uka i ett år, og to ganger i uka fra i høst, og har holdt bra hittil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.