Gå til innhold

Sekk fra bokklubbens barn

Anbefalte innlegg

Gjest noen som vet det her?
Skrevet

Noen som har prøvd den sekken man kan kjøpe billig ved å melde seg inn i bokklubbens barn. Den ser bra ut, men hvordan er den i fht bergans?

Gjest perona
Skrevet

Har en slik til min 4 åring i barnehagen. Den er kjempe fin. Lett, smal over skuldrene, med spenne til å lukke når de går på tur ol......har rett og slett vært veldig fornøyd med den:)

Skrevet

Mine har brukt den som tursekk i bhg, og vi er kjempefornøyde med den. Måtte fikse den ene reima som røyk i festet en gang, men den var enkel å sy på.

Bergans er selvfølgelig bedre, den er jo en mye dyrere sekk.

Skrevet

Vi har vært veldig godt fornøyd med bokklubbsekkene vi bestillte til jentene våre.

De er smale og gode å ha på. Storesøster bruker sin fast til tursekk i bhg. Lillesøster bruker sin til å leke at hun går på tur :o)

fra

Skrevet

Helt grei, fin tursekk, smal og høy, og sitter godt på min sønns rygg i hvertfall. Er brukt på tur i barnehagen en gang i uka i ett år, og to ganger i uka fra i høst, og har holdt bra hittil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...