Gå til innhold

Inntak av mat i forhold til trening


Christian Smith

Anbefalte innlegg

Christian Smith

Hei Susanna!

Situasjonen min er at jeg trener man-fre. Treningene (fotball) ligger tett opptil skolen så jeg rekker ikke komme hjem før treningen begynner siden jeg pendler en halvtime til skolen. Så tingen er da at jeg hver dag før trening ikke får i meg noe spesielt mye mat - det ender ofte opp i en banan, yoghurt og vatn. Jeg føler at jeg ikke får utnyttet treningen like godt som jeg kunne gjort. Så er det noe spesiell kost du kunne anbefalt jeg burde ha i meg før treningene?

Så kommer jeg til mitt neste spørsmål - når jeg er ferdig med trenigene kommer jeg ikke hjem før 7-8 tiden om kvelden. Og hva skal jeg spise da? Jeg har prøvd mye forskjellig - fra Fitness Frokostblandinger til knekkebrød med 100% fullkorn eller rett og slett varmet opp middag som resten av familien åt tidligere på dagen. Så hva lønner seg?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...