Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eksperiment-sett. Vet ikke om det finnes Newton-sett til under 100 kroner, men jeg kjøpte nylig et "bygg-din-egen-tyverialarm", og det kostet vel 70-80 kroner.

Newtonsettene koster 150-200,- kr. Det finnes en serie som heter Ein-o-stein eller noe sånt som koster under hundrelappen. Jeg vet ikke noe om kvaliteten på disse.

Vår lokale Notabenebutikk har kampanje på puslespill. Kvalitetspuslespill med ymse motiver (også guttevennlige) til 80-90 kroner. Jeg vet ikke om det er likt for alle Notabenebutikker. Lageret mitt er i allefall fylt opp :-)

Ellers hører jeg at guttene ofte gir hverandre penger.

Annonse

Det hørtes jo morsomt ut. Det blir sikkert mamman glad for! ;)

Det er mange forskjellige typer sett. Man kan forske på syrer og baser, lage innbruddsalarm, ringeklokke osv. Vi har gitt vekk sånne i det siste til guttene i guttungens klasse. De går i 4. Kjempepopulært. SparKjøp selger settene for ca.55 kr. Lekebutikkene rundt her mellom 70 og 80,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...