Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så kom den fantastiske telefonen 2.januar, som slo mamma helt ut i flere dager! En gutt på 2år kom og skapte gledstårer over det ganske land! Er spendt på når reisen nedover blir. Er det flere der ute som har fått tildeling på denne datoen?

hilsen en stolt etiopiamamma

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212885-etiopiaprins-ble-nytt%C3%A5rsbarnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

trk1365380645

Åh, så herlig! Gratulerer så masse! For litt mindre enn 2 år siden fikk vi tilsvarende telefon, nå er gullet nesten 4 og om noen måneder kommer forhåpentligvis neste telefon til oss... Kos dere videre med bilder og forberedelser, håper dere får reise snart!

Mvh

Gratulerer så flott å få en slik gave på nyåret ! Hvis du ser på eldre innlegg vil du se at også Sjøstjerne fikk en gutt 2jan- ta kontakt, jeg tror det var fra Etiopia det også, en gutt på 6 uker og innlegget her på DOL var vel

" Den beste nyttårsgaven" sånn omtrent.

Jeg gleder meg med dere som har fått nyttårsbarn og synes livet er herlig i slike stunder !

Annonse

Hei Addis.

Gratulerer med den lille gutten. Hyggelig at du deler den store nyheten med oss:-)

Lørdag den 7.januar er det Etiopisk julaften, regner med de feirer litt på barnehjemmet.

Vi fikk vårt første barn på denne dagen for 5 år siden, det var en utrolig spesiell opplevelse. Alle var kledd i flotte nasjonaldrakter og det var mye liv i gatene.

Siden dengang har det blitt to hentereiser til..........

Du har masse å glede deg til!

Kos deg med den deilige følelsen, nyt det.

Håper dere får reise snart!!!

Hilsen fra trebarnsetiopiamamma,

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...