Gå til innhold

4 åring fra Ungarn

Anbefalte innlegg

Gjest mormors nabo

Naboen kom så stolt bort til meg i dag og fortalte at nå var hun blitt mormor igjen! Til en 4-årig jente fra Ungarn! Fra før har de en gutt fra samme land, som også kom da han var 4.

Hun snakker alltid så hyggelig og interessert med meg, kanskje ikke minst fordi hun vet at vesla mi (nå 3) er fra Kina.

Jeg syns det var veldig koselig da, å snakke med den stolte mormor!

Kanskje foreldrene befinner seg her på DOL, for alt jeg vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212917-4-%C3%A5ring-fra-ungarn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alegre

Jeg har ei god venninne som også nettopp har fått tildeling fra Ungarn.

Var visstnok hele 7 tildelinger omtrent samtidig, så det sitter mange glade Ungarnadoptanter rundt om i landet. Og vi er mange som gleder oss med dere!

Vet at min venninne kikker innom DOL av og til selv om hun ikke skriver innlegg - så hei på deg kjære venninne ;-)

...jeg er sååååå glad på deres vegne!

hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...