Gå til innhold

Gruer meg til å fortelle det til

Anbefalte innlegg

Gjest Skuffet over besteforeldrene.

besteforeldrene.At vi skal adoptere.De var ikke glade da de fikk beskjed om at jeg var gravid med de egenfødte barna våre heller.Egentlig har jeg ikke lyst til å fortelle det til dem i det hele tatt.Bare la dem få høre det på byen.Dem setter pris på barna våre nå, men da de fikk den gledelige nyheten om at jeg var gravid den gangen, da slengte de bare dritt tilbake.Har noen forslag?

Vi skal forresten adoptere fra Kina.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/212959-gruer-meg-til-%C3%A5-fortelle-det-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skuffet over besteforeldrene

Jeg tror vi kommer til å gjøre det slik.vi har jo allerede sagt det til venner og andre i familien.Dem får heller høre det på by*n,,,,,,,,Tragisk.

Da vi skulle ha nr 2 låste bestefaren seg inne på soverommet da vi fortalte det.....

Jeg tror vi kommer til å gjøre det slik.vi har jo allerede sagt det til venner og andre i familien.Dem får heller høre det på by*n,,,,,,,,Tragisk.

Da vi skulle ha nr 2 låste bestefaren seg inne på soverommet da vi fortalte det.....

Ho ho... Låste seg inne!?!? Er det mulig!?!?! Da jeg jeg ikke sagt et ord, det er iallefall sikkert...

Gjest happy 2006

Seriøst ???

Da syns jeg virkelig synd på bestefaren , jeg tror at han lider av veldig vanskelige psykiske problemer , kanskje han skulle blitt inlåst på skikkelig , det finns hjem for slikt....Jeg hadde i hvert fall håldt mine barn laaaangt unna besteforeldrene ... Lykke til videre , og husk at folk flest er veldig positive til barn , adopterte eller ikke ... Klem

Annonse

Låste seg inne? Er de psykiatriske pasienter??

Desverre er det helst seriøst.Dem liker ikke unger tror jeg....I dag har dem et greit forhold, ikke mye kontakt, men helt greit..

Det er nok slik at dem ikke ønsker barn velkommen i familien, ansett hvor de kommer fra.Desverre.

Han ble drittsur fordi vi skulle ha barn.Reiste seg fra stolen, gikk på soverommetog låste døra.Der ble han til vi dro.Så begynte magen å vokse, han kommenterte ikke barnet med ett ord på 9 måneder,og da jenta vår var født og ALLE kom på besøk, da kune han ikke, fordi han skulle se fotballkamp på tv.Slik er det bare.Farmor vist eogså null interesse fram til fødselen, etterpå var det liksom greit.Men ikke for meg......

Ikke si noe. Dersom de etterhvert spør om hvorfor dere ikke har sagt noe så sier dere det som det er - at dere regnet med de ikke kom til å bli særlig glade ettersom de hadde slengt dritt da de fikk høre om de biologiske barna deres.

Mannen min synes også det er helt greit at foreldrene hans får høre nyheten på byen...Noen venner derimot mener vi er gale.....

Annonse

Gjest nnn pga tema

Dette høres akkurat ut som mine foreldre. Akkurat likt både da vi skulle ha egenfødt og adoptivbarn. Som du sier så er de jo glade i barna, men det sårer jo at de ikke kan glede seg over familieforøkelsen.

Har ikke annet råd til deg, enn at du må prøve å heve deg over dette, og være glad over adopsjonen !! Stor klem fra en som i dag er

Gjest nnn pga tema

Dette høres akkurat ut som mine foreldre. Akkurat likt både da vi skulle ha egenfødt og adoptivbarn. Som du sier så er de jo glade i barna, men det sårer jo at de ikke kan glede seg over familieforøkelsen.

Har ikke annet råd til deg, enn at du må prøve å heve deg over dette, og være glad over adopsjonen !! Stor klem fra en som i dag er

Nå leste jeg ikke hele tråden din før jeg skrev forrige svar, så svaret mitt ble jo litt feil. Det virker jo ikke som om disse besteforeldrene bryr seg om barna i det hele tatt. Huff- bare la dem høre det på byen- noe mere fortjener de ikke !!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...