Gjest mildred Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/01/06/453980.html Hjernen min takler ikke sånt,jeg kan rett å slett ikke forstå d... 0 Siter
oppptimisten Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Dette er heldigvis utenfor de flestes forstand... At det er mulig viser bare hvor sykt mennskesinnet kan bli, og jeg må si jeg stiller spørsmål til hvorvidt de har livets rett når de er i stand til å utføre slike handlinger! 0 Siter
Gjest bikube Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Stakkars jente. Da jeg så overskriften orket jeg ikke lese med èn gang. 3 menn. Nei det fins ikke ord.Jeg fatter ikke. Stakkars liten. Måtte de dømmes til livstid. Strafferammene for seksuelle overgrept er så lave at det er en skam. Nei man har ikke ord når man hører om saker som dette. Stakkars barn. Stakkars familie. Å det er så mange barn som lider under voksnes grusomme handlinger. De fleste hører vi aldri om....... 0 Siter
Nestor sin mamma Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Jeg finner ikke ord......Stakkar liten jente!! Mvh 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 stakkars lille tulla.. Jeg kunne killa sånne mennesker. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Nå begynte jeg nesten å grine.... Stakkars liten. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 I noen tilfeller er jeg for dødsstraff!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.