Gå til innhold

Lei av å vaske laken og sengetøy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SirenMerete

9

• Gemini

5

• nanna

4

• annegunn

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest blomsterløk

Hei Blomsterløk :o)

Hvordan har det gått i helgen?

Hei.

Han hadde iallefall ikke noen problem med å godta å ha på disse bleiene. Og det var jo godt. :-)

Natt til lørdag var det litt vått i senga hans.

Men de to siste nettene har det bare vært bløtt i bleia, jippi.

Den første natta tok jeg bare på bleie under pysjen, men de to neste tok jeg på en ettersittende boxer i tillegg. Og da har det holdt senga og klærne tørre.

Så takk dere som foreslo å bruke vanlige bleier framfor up-and go bleier. Ser ut som det har hjulpet.

Egentlig utrolig at jeg ikke hadde tenkt på det selv. Men hadde nok hengt meg opp i å prøve forsjellige merker på bleiene.

Igjen takk alle sammen.

Gjest Tone Bolla

Hei.

Han hadde iallefall ikke noen problem med å godta å ha på disse bleiene. Og det var jo godt. :-)

Den første natta tok jeg bare på bleie under pysjen, men de to neste tok jeg på en ettersittende boxer i tillegg. Og da har det holdt senga og klærne tørre.

Så takk dere som foreslo å bruke vanlige bleier framfor up-and go bleier. Ser ut som det har hjulpet.

Egentlig utrolig at jeg ikke hadde tenkt på det selv. Men hadde nok hengt meg opp i å prøve forsjellige merker på bleiene.

Igjen takk alle sammen.

Så bra at det ikke var noen protester å spore mot disse bleiene da :o) Han er kanskje vant til at du setter på han bleien slik at det ikke ble noen særlig forskjell fra trusebleien? Bortsett fra at de vanlige bleiene er litt tykkere mellom bena og at han fikk enn litt større bleierompe under pysjen da.

Hei.

Igjen takk alle sammen.

Bløt bleie men tørr seng *jippi* Det var deilig tenker jeg :o)

Smart tenkt med boxer utenpå bleia, da er man jo garantert at den sitter tett på kroppen. Den ideen var det ingen andre enn deg selv som kom på ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...