naktros Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Hvor lenge holder gulrotkake og ostekake seg i kjøleskapet-2 dager? Skulle så gjerne gjort ferdig mest mulig på fredag til dåp på søndag. Skal ha koldtbord, når er det best å lage fatene ferdig? Potetsalat holder seg vel en stund? Mye av besøket kommer nemlig på lørdag og det hadde vært hyggelig og vært så ferdig som mulig da. 0 Siter
linko Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Det finnes en osteiskake som er veldig god, kanskje du kan lete etter oppskrift på nettet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Ostekake vet jeg ikke, men gulrotkake blir bare bedre etter noen dager. ) 0 Siter
Gemini Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Ostekaken ikke bare kan, men BØR lages 1-2 dager i forveien. Holder seg lengre også. Det er igrunnen bare holdbarheten på fløten (samt creme fraiche og philadelphia-osten da) som jeg ville passet på at var tilstrekkelig. Ostekaken min er det lagt ut oppskrift på flere ganger, den er knallgod, om jeg får si det selv ;-) Kan finne den fram igjen, hvis du ikke lykkes i å søke den opp her. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 Både ostekake og gulrotkake holder fint i kjøleskapet i 2 dager. 0 Siter
naktros Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Skrevet 6. januar 2006 Ostekaken ikke bare kan, men BØR lages 1-2 dager i forveien. Holder seg lengre også. Det er igrunnen bare holdbarheten på fløten (samt creme fraiche og philadelphia-osten da) som jeg ville passet på at var tilstrekkelig. Ostekaken min er det lagt ut oppskrift på flere ganger, den er knallgod, om jeg får si det selv ;-) Kan finne den fram igjen, hvis du ikke lykkes i å søke den opp her. Ellers takk, men har god oppskrift selv :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.