Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor lenge holder gulrotkake og ostekake seg i kjøleskapet-2 dager? Skulle så gjerne gjort ferdig mest mulig på fredag til dåp på søndag. Skal ha koldtbord, når er det best å lage fatene ferdig?

Potetsalat holder seg vel en stund?

Mye av besøket kommer nemlig på lørdag og det hadde vært hyggelig og vært så ferdig som mulig da.

Fortsetter under...

Ostekaken ikke bare kan, men BØR lages 1-2 dager i forveien. Holder seg lengre også. Det er igrunnen bare holdbarheten på fløten (samt creme fraiche og philadelphia-osten da) som jeg ville passet på at var tilstrekkelig.

Ostekaken min er det lagt ut oppskrift på flere ganger, den er knallgod, om jeg får si det selv ;-)

Kan finne den fram igjen, hvis du ikke lykkes i å søke den opp her.

Ostekaken ikke bare kan, men BØR lages 1-2 dager i forveien. Holder seg lengre også. Det er igrunnen bare holdbarheten på fløten (samt creme fraiche og philadelphia-osten da) som jeg ville passet på at var tilstrekkelig.

Ostekaken min er det lagt ut oppskrift på flere ganger, den er knallgod, om jeg får si det selv ;-)

Kan finne den fram igjen, hvis du ikke lykkes i å søke den opp her.

Ellers takk, men har god oppskrift selv :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...