Gå til innhold

Noe godt til middag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

5

• Lillemus

3

• favn

3

• MillaMy

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Det der er selve det eksistensielle spørsmålet som piner meg hver dag, uke etter uke, måned etter måned, år etter år...

Jeg har ikke noe svar.

Det er jo fan meg ille. Her har flere av oss besittet skolebenker i år etter år etter år, for å dyktiggjøre oss, for å analysere situasjoner, for å reflektere over livets gåter, for å arbeide i team, for å benytte alt dette til å ta beslutninger..dels under usikkerhet.

Og etter alt dette..hva blir så rent for krevende og vanskelig? Jo, valg av middagsrett.

Kan man si at det vitner om en viss grad av rikdom og endog overflod?

Gjest Masahiro

Fredager får ungene en enkel middag når de kommer hjem - vi voksne tar en skive og venter til litt utpå kvelden med mat. I kveld blir det hjemmelaget pizza med løk,paprika,hvitløk,karbonadedeig og soltørket tomat! Veldig godt!! :) ....og jeg kjenner jeg er suuulten alt..... :)

Annonse

Det er jo fan meg ille. Her har flere av oss besittet skolebenker i år etter år etter år, for å dyktiggjøre oss, for å analysere situasjoner, for å reflektere over livets gåter, for å arbeide i team, for å benytte alt dette til å ta beslutninger..dels under usikkerhet.

Og etter alt dette..hva blir så rent for krevende og vanskelig? Jo, valg av middagsrett.

Kan man si at det vitner om en viss grad av rikdom og endog overflod?

Avslutningen i Axel Jensens debutbok lyder, svært fritt etter hukommelsen:

Her har man som ung og sannhetssøkende mann reist til India, møtt guruer og store mennesker, bivånet undere, tatt del i kosmos, diskutert og kommet i kontakt med Svarene - men når det kommer til stykket, handler det bare om å få ha seg litt...

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...