Gå til innhold

I disse vekt/høyde tider :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sandex

Da knærten min var 1 år veide han 9,5 kg, så han har bare lagt på seg 1,5 kg.de siste 10,5 mnd... men han har strekt seg 11 cm.da!

Dette varierer VOLDSOMT :) - og går ofte i rykk og napp. Så lenge han trives og ser frisk ut, så er det bedre at han er tynn eller alt for tykk :)

Gjest girasol

Dette varierer VOLDSOMT :) - og går ofte i rykk og napp. Så lenge han trives og ser frisk ut, så er det bedre at han er tynn eller alt for tykk :)

Ja jeg er igrunnen ikke bekymra altså :-) Han er stort sett frisk som en fisk. Spiser godt også. Og så vidt jeg vet pleier barn å enten vokse i høyden eller legge på seg. Dette året har han altså vokst i høyden. Det kan når som helst forandre seg. Han er ikke direkte mager heller, men slank, ja det er han!

Annonse

Mi jente blir 2 år i mars,og hun veier ca 15 kilo. Vet ikke hvor høy hun er, men hun har vokset ut av det meste i str 86, så da er hun vel rundt 90 cm? Stor mage har hun, slik som de to andre også hadde frem til ca 4 års alderen (søstera har den forresten fremdeles - hun er 4,5) :-)

Vår Kina-fødte datter er 2 år og 5 måneder, veier 10 kg. og er snaut 80 cm. Men rask som en røyskatt, og sprek som en fole. Skiene hun fikk til jul er helt topp, og hun bruker dem som om hun er født med dem på bena, - så jeg tror ikke det er bare nordmenn som er født med ski på bena :-)) Nei disse ungene våre er nok akkurat passe store/små, og så lenge de spiser og er friske så må de vel bare være som de er!

Gjest girasol

Vår Kina-fødte datter er 2 år og 5 måneder, veier 10 kg. og er snaut 80 cm. Men rask som en røyskatt, og sprek som en fole. Skiene hun fikk til jul er helt topp, og hun bruker dem som om hun er født med dem på bena, - så jeg tror ikke det er bare nordmenn som er født med ski på bena :-)) Nei disse ungene våre er nok akkurat passe store/små, og så lenge de spiser og er friske så må de vel bare være som de er!

Ja det er jeg helt enig i :-) Men det er interessant å se at det er dere kjære og kjente fra adopsjonsforumet som haqr svart meg her. Jeg tenkte kanskje å prøve å lure ut av folk hvovidt knærten er liten i forhold til barn med norske gener jeg ;-) Det er nok ganske vanlig at våre barn som er født under andre himmelstrøk er noe mindre enn norsfødte barn.

M.v.h.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...