Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Handler mat, henter barn, kommer hjem og skal lufte hunden, men det trenger jeg jo ikke, for hun hadde magetrøbbel...... over hele stuen og gangen. Jippi! Så gøy! Vaske hundebæsj er en fin erstatning for fredagskosen.

Minsten på fire løp opp på rommet sitt. Hun ville ikke ned for det luktet så ille.

Hun ble så lenge oppe på rommet at hun ikke rakk frem til do faktisk...

Men det gjorde jo ikke noe. Jeg var jo akkurat ferdig med å tørke opp etter hunden!

Utrolig mye tiss som kommer ut av en liten kropp :o) hele trappen og kjøkkenet.

jaja, shit happens holdt jeg nesten på å si.

Ved middagsbordet veltet juicen til minstemann over hele bordet. Storebror prøvde å redde slik at middagstallerkenen med spaghetti falt på gulvet.

Men jeg ble faktisk ikke sint! Jeg klarte nesten å le, jeg smilte litt ihvertfall. Jeg kjeftet ikke på noen.

...og i dag synes jeg faktisk det er litt morsomt å tenke på.

Slik kan en fredag utarte seg hos en familie på fire med hund og katt :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213118-i-g%C3%A5r-var-det-endelig-fredag-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi, hi, morsomt skrevet! Syns jeg ser hele opptrinnet.

Vesla vår på 2,5 falt med fjeset oppi en skål med taco-saus under middagen i går. Ikke spør meg hvordan hun fikk det til, men hun stod nå på stolen og skulle strekke seg etter noe...

...får håper det var en mild tacosaus da! hihi.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...