Gå til innhold

Akeuhell - gikk bra, tross alt

Anbefalte innlegg

Ja, i går (fredag) skulle far og de to barna våre på 6 og 8 år ake halve veien ned fra skolen.

Jeg skulle kjøre bilen, og møte dem halvveis. Jeg var skeptisk til hele greia, men sa ikke noe (idiotisk, naturligvis).

Det som skjedde, var at far satt på det ene akebrettet og barna på det andre. Nede i den bratteste bakken mistet de kontrollen, og raste inn i et tre.

Resultat:

6-åringen brakk arma høyt oppe, og måtte til operasjon sent i går kveld. Narkose og full pakke. Det ble operert inn to titanpinner for å stabilisere bruddet, som tross alt ikke var særlig komplisert, men satt vanskelig til. Jeg og jenta lå over på sykehuset i natt.

Gutten på 8 år skrapte opp halve ansiktet, kløvde leppa og pådro seg et dypt kutt i panna. Han ble utskrevet sammen med faren om kvelden.

Det er lett å være etterpåklok: De skulle naturligvis ikke aket der...

Faren landet oppå barna. Tenk, hva som kunne ha skjedd. Uff, forferdelig.

Men heldigvis, alt gikk bra, tross alt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213155-akeuhell-gikk-bra-tross-alt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fort gjort ja.. godt det gikk såpass bra.

ekkelt nåe sånne ting skjer. Jeg brakk også armen i en stygg akeulykke da jeg var rundt den alderen, kompisen min brakk lårhalsen og fikk hjernerystelse og lå på sykehus i 4 uker.

Du får stelle godt med de, men det gjør du vel uansett :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...