Gjest GA Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Hurra for lillesøster, hun er 4 år i dag! Kjempestor, skal slutte med smokk (sier hun sjøl) den ene smokken skal til Julenissen, den andre til Sabeltann, og den tredje til den nyfødte kusina hennes. -også skal hun lære å lese. "Når jeg blir 4 år, da kan jeg lese" påsto hun i går... -og på tirsdag kommer to barnehageassistenter og 8-10 unger på besøk til oss for å feire bursdag. 0 Siter
AAA Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Gratulerer med dagen! :-) Storesøster i heimen her er også 4 år idag. Stor stas. Hun har planlagt selskapet sitt til minste detalj i ukevis, og hun er strålende fornøyd med resultatet. Har hatt 10 små venner på besøk idag. Bånn gass, fullt hus og stormende jubel. :-) Nå har freden senket seg, hun sitter og leker med alt hun har fått, kjøpepizzaen står i ovnen og vi slapper av.... Det var gøy, men deilig at det er gjort for i år....! ) MVH 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Gratulerer med dagen! :-) Storesøster i heimen her er også 4 år idag. Stor stas. Hun har planlagt selskapet sitt til minste detalj i ukevis, og hun er strålende fornøyd med resultatet. Har hatt 10 små venner på besøk idag. Bånn gass, fullt hus og stormende jubel. :-) Nå har freden senket seg, hun sitter og leker med alt hun har fått, kjøpepizzaen står i ovnen og vi slapper av.... Det var gøy, men deilig at det er gjort for i år....! ) MVH Gratulerer med dagen! Nå har snuppa vår lagt seg, uten smokk. Lurer på om hun klarer å sovne? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 7. januar 2006 Skrevet 7. januar 2006 Gratulerer med dagen! Nå har snuppa vår lagt seg, uten smokk. Lurer på om hun klarer å sovne? gratulerer med dagen! Håper hun klarer seg uten smokk. Snille tanker også om hvem som skulle få smokkene Dere får lage konvolutter å "sende" de avgårde da 0 Siter
AAA Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Gratulerer med dagen! Nå har snuppa vår lagt seg, uten smokk. Lurer på om hun klarer å sovne? Hvordan gikk det med den smokkeløse? ) Storesøster sluttet med nattsmokk rundt påsketider i fjor. De første par nettene var tøffe, dvs kveldene, før hun sovnet. Etter det har det gått helt fint. MVH 0 Siter
Gjest GA Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Hvordan gikk det med den smokkeløse? ) Storesøster sluttet med nattsmokk rundt påsketider i fjor. De første par nettene var tøffe, dvs kveldene, før hun sovnet. Etter det har det gått helt fint. MVH Nå har hun vært uten smokk i 1,5 døgn. Det gikk fint i natt, og i hele dag har hun ikke nevnt den. I kveld da hun skulle sove var hun ganske fortvilet, romsterte rundt i senga, fikk ikke sovet og klaget til pappaen sin :" Jeg veit ikke hva jeg skal _gjøre_...!" Abstinensene river tydeligvis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.