Gå til innhold

Ups...glemte skoleinnmelding

Anbefalte innlegg

kakki1365380609

*kremt*...jeg pleier å ha det meste av slikt på stell, men oppdaget isted at jeg har glemt å levere inn registreringsskjemaet til skolen for min kommende førsteklassing. Skulle vært levert innen 30 november! Har ikke fått noen purring, men kan det egentlig skje noe spesielt nå som jeg er aldri så lite sent ute? Tror ikke det, men man vet jo aldri?;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213163-upsglemte-skoleinnmelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kakki1365380609

Det har jeg ikke hørt et pip om engang.

Eh .. er det slik overalt?

Aner ikke, sikkert forskjellig fra skole til skole eller kommune da? :o) Fikk et brev i posten i begynnelsen av høsten, og siden det er leeeenge til neste august så forsvant skjemaet i glemmeboken (ferdig utfylt). Får vel kanskje høre det når jeg skal liste meg inn på skolekontoret på mandag og prøve å snike brevet ubemerket inn i en eller annen bunke :o)

Aner ikke, sikkert forskjellig fra skole til skole eller kommune da? :o) Fikk et brev i posten i begynnelsen av høsten, og siden det er leeeenge til neste august så forsvant skjemaet i glemmeboken (ferdig utfylt). Får vel kanskje høre det når jeg skal liste meg inn på skolekontoret på mandag og prøve å snike brevet ubemerket inn i en eller annen bunke :o)

Ikke hørt et pip om noe som helst som har med skole å gjøre enda - lurer på hvor jeg får tak i søknadsskjema til sfo for fristen er i mars.

Hm ..

kakki1365380609

Nei det er nok ingen krise. H*n får nok begynne allikevel. Jeg har glemt å ta min 10 åring til tannlegen jeg. Var der med minstemann, og da kom jeg på at det var lenge siden jeg hadde vært der med eldste....3,5 år kom vi frem til. Pinlig.

:o) tiden løper avgårde den ja.

Annonse

Det har jeg ikke hørt et pip om engang.

Eh .. er det slik overalt?

Det håper jeg da virkelig ikke for vi har ikke fått noe sånt og Snuppa skal begynne på skolen til høsten.

Jeg er bare ikke i stand til å huske når på året innskrivingen var da storebroren begynte for 1 1/2 år siden.

Det håper jeg da virkelig ikke for vi har ikke fått noe sånt og Snuppa skal begynne på skolen til høsten.

Jeg er bare ikke i stand til å huske når på året innskrivingen var da storebroren begynte for 1 1/2 år siden.

Hihi, jeg får vel slå på tråden til skolekontoret mandag tenker jeg.

Tror det var i februar for et par år siden (for de som skulle starte da, iallefall, hehe).

HÆ???? Må man søle plass på SFO så tidlig????

Vi har ikke engang hatt innskriving på skolen, aner ikke råd det skal være her?????

Ring sfo på den aktuelle skolen og spør. :o)

Hvilket minner meg på at jeg forsyne meg er i samme båt selv! Takk for påminnelsen!

Annonse

Her er det slik (var, i allefall da eldstemann begynte på skolen for 5 år siden) at det står en notis i lokalavisen om innmeldingsfrist (sånn ca i februar). Vi fikk ikke brev i posten.

*Klør meg i hodet* Jeg bor i Trondheim og mener da bestemt at det for to år siden kom en stor konvolutt med bl.a. skjema som skulle returneres i utfylt stand ved selve innskrivingen?

kakki1365380609

Jeg fikk ikke brev da min sønn skulle skrives inn. Ei venninne fortalte meg det. Jeg fikk vite at min sønn evt måtte begynne i en annen skole hvis jeg ikke overholdt tidsfristen. Med andre ord; en skole lenger unna...

Å nei, det vil virkelig bli hardt for lillebror som gleder seg sånn til å begynne på samme skole som storebroren.

*Krysser fingrene for at det ikke skjer*

kakki1365380609

Takk, det ser heldigvis ut som om det skal litt til for å måtte bytte skole. Og de hadde allerede regnet ut sånn ca hvor mange de ble i klassen til høsten, så jeg satser på at det går greit :o)

Hos oss pleier det å være innskriving i februar tror jeg... Femåringen her i huset venter spent på brev fra skolekontoret :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...