Gå til innhold

Guttungen har fått pønkesveis :-/

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12

Hele uka har guttungen unngått og fått håret klipt, noe mamma mener er abselutt nødvendig pga stadige lusevarsler, og at han skal til syden om en uke.

Han liker det ikke, og kommer på det mest utrolige unnskyldninger tross bare sine 4 år.

I dag var stunden kommet, ingen vei tilbake og maskina ble startet.

Vel, det gikk jo IKKE bra.

Nå sover han søtt med halve hodet korthåret, og halve med tykt halvlangt hår.

Sukk, i morgen må resten taes uansett hvilke gode argument han måtte komme opp med!

Bare så det er sagt, det var ikke jeg som stod for klippen, men pappaen og bestemora. De er ikke fullt så strenge som meg ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213186-guttungen-har-f%C3%A5tt-p%C3%B8nkesveis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Psst....klipp resten av håret nå mens han sover!!

;-)

Vet ikke om jeg tør.

Han er så livredd den klippemaskina og saks, så jeg er redd han våkner og får helt panikk. Og da blir det vel en langhåra gutt for resten av livet tror jeg ;-)

Har en litt forsiktig pysete gutt jeg :o)

Men det var en god ide i utgangspunktet!

Vet ikke om jeg tør.

Han er så livredd den klippemaskina og saks, så jeg er redd han våkner og får helt panikk. Og da blir det vel en langhåra gutt for resten av livet tror jeg ;-)

Har en litt forsiktig pysete gutt jeg :o)

Men det var en god ide i utgangspunktet!

Jeg har en med meeeeget godt sovehjerte, så jeg hadde liksom henne i tankene når jeg foreslo dette da.. Så har jeg to som våkner av den minste lille fis. Der hadde det aldri i verden gått....

Annonse

Gjest Shira12

Jeg har en med meeeeget godt sovehjerte, så jeg hadde liksom henne i tankene når jeg foreslo dette da.. Så har jeg to som våkner av den minste lille fis. Der hadde det aldri i verden gått....

Han sover godt, jeg kan gjøre ganske mye med han i søvne, men av og til åpner han øynene og prater med meg, for og så sovne igjen.

Tenk om jeg da står der med klippemaskina. Han må jo tro at jeg har blitt mamma fra hel**** eller noe. ;-)

Jeg får heller gjør meg streng i morgen.

Sta er han, men det er meg han har arvet det fra, så han har en hard konkurrent i meg ;-)

hare1365380455

Han sover godt, jeg kan gjøre ganske mye med han i søvne, men av og til åpner han øynene og prater med meg, for og så sovne igjen.

Tenk om jeg da står der med klippemaskina. Han må jo tro at jeg har blitt mamma fra hel**** eller noe. ;-)

Jeg får heller gjør meg streng i morgen.

Sta er han, men det er meg han har arvet det fra, så han har en hard konkurrent i meg ;-)

Har du fått klippet ham nå? :)

Hvorfor må han ha kort hår når han ikke vil det selv?

Jeg har ikke tenkt å starte noen stor diskusjon på dette altså, jeg er bare nysgjerrig.

Jeg har en fireåring som helst vil klippes hele tiden og aller helst gjøre det selv, hun har vært innom de fleste stilarter allerede :)

Gjest Shira12

Hvorfor må han ha kort hår når han ikke vil det selv?

Jeg har ikke tenkt å starte noen stor diskusjon på dette altså, jeg er bare nysgjerrig.

Jeg har en fireåring som helst vil klippes hele tiden og aller helst gjøre det selv, hun har vært innom de fleste stilarter allerede :)

Håret hans er så tykt, men det er ikke fall i det.

Så det er umulig og gjort noe med uten en halv kilo hårgele, noe jeg syns han er litt liten til.

Og så skal han 2 uker til syden sammen med bestemora, og siden han også hater og vaske håret (sukk) tenkte jeg det var lettere for henne og stelle han uten en masse hår.

Men når det er sagt, jeg pleier bare og trumfe igjen om en klipp i året, om sommeren, og det er for hans egen del da han svetter noe sinnsykt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...