Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange har dere? Har dere mulighet til å se forskjellige program?

Det ser ut til at programmer stadig kolliderer. Som f.eks i går, jakten på en cæsar stjerne gikk samtidig som slankekrigen....

Skrevet

Vi har 1 TV i huset. Men vi har både video og DVD opptager...

Gjest går ikke glipp av mye nei :-)
Skrevet

Vi har to tv`er.

Kun den ene som tar inn parabolen.

I tillegg har vi DVD/VHS, slik at vi kan ta opp på video det programmet som evt. kræsjer med noe annet vi vil se på.

Skrevet

ungene har en tv på loftstua til video-dvd og playstation. Har deres 14åringer tilgang til tv kanaler på sitt rom?

(kanskje feil forum)...

Skrevet

Vi har bare én TV, og klarer oss heldigvis greit med den. Min kjære vil gjerne ha en TV i loftstua også, så det kommer vel en der etterhvert... Jeg synes vi ser mer enn nok TV, og synes ikke behovet for flere er til stede.

Gjest Flystripa
Skrevet

Vi har 3. En på stua, en i kjellerstua og en liten tv på rommet til guttene.

Skrevet

Vi har en tv - og det holder i massevis. Jeg er ikke så glad i å se på tv, og jentungen på ni tar nok etter meg. Er det noe som kræsjer med andre programmer eller aktiviteter tar vi det opp på video.

Datamaskiner derimot... Selv to er i minste laget :(

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vi har tre tv. En i stua, en i kjellerstua og en på rommet til 15-åringen.

Den i kjellerstua blir svært sjelden brukt.

Skrevet

Har en tv og det holder lenge. Skulle noe kræsje så tar jeg opp det ene på video, men jeg er ikke avhengig av noe på tv så det er ikke noe problem. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Vi har én TV og det klarer seg lenge. Annerledes blir det kanskje når barna blir større, foreløpig er de bare to og fire, og jeg begrenser TV-tittingen deres. Mannen min er dessuten svært lite interessert i TV, og jeg forsøker å begrense TV-tittingen selv også.

Skrevet

Vi har bare 1 og det rekker i massevis selv i vår familie på 10(de to minste ser aldri TV da). TV er ikke noe som prioriteres her i huset.

Visst kan vi sløve bort hele kvelder foran kassa både titt og ofte, men finner vi på noe annet så er det ingen som savner fjernsynet.

Greier oss med de 4 "standard"-kanalene til Canal Digital gjør vi også.

Skrevet

Har en tv, og den blir stort sett brukt til å se barnetv på.

Veldig skjelden vi ser på tv.

Jeg ser på tv ca en time i uka.

Har heller ikke VHS/DVD.

Hilsen

Skrevet

En 40" i stua, en 29" på loftstua og en i kjellerstua pluss en liten TV med videospiller som står på kjøkkenbenken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...