Gå til innhold

Adopsjon og fibromyalgi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest funcipata

Dessverre er det nok lite sannsynlig å få godkjenning med denne diagnosen/behandlingen. Du burde kanskje ringe Bufdir og undersøke om det er noen vits i å søke, for skuffelsen er enda verre om du søker og venter på evt et nåløye som i utgangspunktet er for trangt.

Gjest Fibromamma til 2

Dessverre er det nok lite sannsynlig å få godkjenning med denne diagnosen/behandlingen. Du burde kanskje ringe Bufdir og undersøke om det er noen vits i å søke, for skuffelsen er enda verre om du søker og venter på evt et nåløye som i utgangspunktet er for trangt.

Synd at det er slik.Jeg kan få egne barn ,men adopsjon har vi alltid ønsket.Da blir det naturmetoden igjen da :)

lykke til alle dere adoptanter!

Synd at det er slik.Jeg kan få egne barn ,men adopsjon har vi alltid ønsket.Da blir det naturmetoden igjen da :)

Nei, vent nå litt! Gje ikkje opp uten å forsøke. Min mann har ein revmatisk sjukdom og vi vart godkjent. Kjenner andre som også har slik sjukdom som er godkjent og har adoptert. Det kommer litt an på hvilket land dere velger, men også opp til legen som skriver legeattesten. Dere kan jo være gode foreldre sjølv om dere har litt helseplager!

Gjest girasol

Henger meg på ommah her! Ikke gi opp bare fordi ett menneske mener at det ikke går :-) Kontakt adopsjonsbråene og hør hva de mener om saken!

M.v.h.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...