Gå til innhold

God vinterlue til syvåring

Anbefalte innlegg

Gjest Aralda
Skrevet

Synes det er vanskelig å finne en tjukk og god lue til sønnen min på syv år som både føyer godt inntil ørene og som er tykk og varm på kalde vinterdager med mange kuldegrader. Noen som har en lue å anbefale gjerne på nettet ?(har lite butikker der jeg bor..)

Skrevet

Min sønn har en lue fra Ullvang som han er veldig fornøyd med. Tetter rundt øra, knyting og den er av ull med fleecefôr.

Gjest chinamom
Skrevet

Min sønn har en lue fra Ullvang som han er veldig fornøyd med. Tetter rundt øra, knyting og den er av ull med fleecefôr.

Man bør unngå luer/hetter oa. med snor til aktiv lek - fare for kveling

Gjest valsematilde
Skrevet

Synes finlandshette er best når det er kaldt - den tetter godt rundt halsen og sitter godt på. Vet ikke om du finner dem på nettet - men skulle tro det var mulig. Sjekk f.eks. Ellos!

Skrevet

Man bør unngå luer/hetter oa. med snor til aktiv lek - fare for kveling

sønnen min knyter ikke snorene, de har han spist opp for lenge siden :-)

Skrevet

sønnen min knyter ikke snorene, de har han spist opp for lenge siden :-)

hehe Det er mye god mat i snorer, vottetomler eller genserarmer for den del. Vi hadde en ekte "gnager" her i huset tidligere ;-))

Skrevet

Reimas finlandshette. Bomull inni og ull utenpå. 6 - åringen her er veldig glad i den.

Gjest Masahiro
Skrevet

hehe Det er mye god mat i snorer, vottetomler eller genserarmer for den del. Vi hadde en ekte "gnager" her i huset tidligere ;-))

Ja, det tygges og tygges... Alle de nye skoleguttgenserne har ødelagte og oppspiste ermer...sukk.... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...