ank72 Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Min frøken på 5,5 år hadde skarlagensfeber i desember og avsluttet sin pencilinkur 22 desember. Den 1 januar hadde hun vondt i hals og litt feber 2 dager, ellers fin form. Hun har nå siden da hatt tett nese, og er hoven i mandler/ kjertler i hals og skaller av på huden... 1. Kan det være skarlagensfeber igjen? Noen erfaringer? 2. Råd angående en ny pencilinkur? Hun har vært hos lege igjen i dag og fått ny kur, legen trodde det kanskje kunne være en oppblomstrig ..... Noen som kan komme med råd? Masse hilsen 0 Siter
Gjest jeg trodde Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Vaksineres det ikke mot det lenger? Trodde den sykdommen var "utryddet" jeg... 0 Siter
ank72 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 Vaksineres det ikke mot det lenger? Trodde den sykdommen var "utryddet" jeg... Nei, tror ikke det! Mange i bhg til tuppa som har hatt skarlagensfeber. 0 Siter
Maggi Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Skarlagensfeber er en komplikasjon av halsinfeksjon, tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.