Gå til innhold

Toalettartikeler i barnehage?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Det er da ikke optimalt å bruke våtservietter fremfor vann? Jeg brukte våtservietter kun i nødsfall og ikke daglig.

Jeg har da ikke sagt det heller?

Jeg sier bare at det enklere for oss fordi vi ikke har stelleplassen rett ved siden av vasken.

Engangservietter hadde vi måttet bruke uansett, klut er ikke aktuelt - dermed er det lettere med våtservietter enn engangsservietter og en bolle med vann...

Fortsetter under...

*ler*

Vi har boller stående der - så fyller de vann og tar med seg bort. bare rene servietter dyppes i vannet!

Ikke noe problem, men alle foreldrene hos oss har med våtservietter - så forløpig gjør det ingenting...

Men kvitt deg med de skålene da! Søl og ergrelser! Det er vel noen år siden flasken ble oppfunnet.

;-)

mvh

Jeg sier bare at det enklere for oss fordi vi ikke har stelleplassen rett ved siden av vasken.

Engangservietter hadde vi måttet bruke uansett, klut er ikke aktuelt - dermed er det lettere med våtservietter enn engangsservietter og en bolle med vann...

Det går an å bruke vanlige engangskluter, væte dem og putte dem i en pose eller tett boks også. Tilsett litt babyolje om det trengs.

På den annen side, om foreldrene er fornøyd med våtservietter er det vel ingen grunn tilå endre på det.

*ler*

Vi har boller stående der - så fyller de vann og tar med seg bort. bare rene servietter dyppes i vannet!

Ikke noe problem, men alle foreldrene hos oss har med våtservietter - så forløpig gjør det ingenting...

Kan hende noen ville valgt noe annet om de hadde et alternativ.

Foreldre kan være lydige helt til det tankeløse.

;-)

mvh

Gjest Persille

Det går an å bruke vanlige engangskluter, væte dem og putte dem i en pose eller tett boks også. Tilsett litt babyolje om det trengs.

På den annen side, om foreldrene er fornøyd med våtservietter er det vel ingen grunn tilå endre på det.

Nei, det er det jeg tenker også :)

Annonse

Gjest Persille

Kan hende noen ville valgt noe annet om de hadde et alternativ.

Foreldre kan være lydige helt til det tankeløse.

;-)

mvh

De kan velge selv hva de vil ha med, engangsservietter til å ha vann på, eller våtservietter - vi bestemmer ikke det.

Men siden alle har med våtservietter gidder jeg ikke endre på det :)

Ja, enklere for deg. Ikke optimalt for barnet. Det er synd.

Nå ser jeg at ingen av foreldrene klager på bruk av våtservietter, så da er det vel greit. Heldig for deg at mitt barn ikke er der! :P

Annonse

Gjest Persille

Nå ser jeg at ingen av foreldrene klager på bruk av våtservietter, så da er det vel greit. Heldig for deg at mitt barn ikke er der! :P

Vel - det hadde jo bare vært å ta med noe annet da?

Det er opp til deg hva du vil at vi skal bruke på ditt barn, og nettopp fordi alle foreldre vil bruke forskjellig har jeg lagt opp til at de får ta med det de synes er best selv.

Gjest Persille

Ja, enklere for deg. Ikke optimalt for barnet. Det er synd.

Jeg jobber ikke der - men enklere for assistentene, uten tvil.

Hvorfor i all verden skal jeg pålegge foreldre å bruke noe annet enn våtservietter dersom de ønsker det? Hadde de hatt med engangsservietter som skal fuktes i vann, så hadde vi brukt det - men det har de ikke.

Uansett; jeg brukte våtservietter på Billa hele hennes bleietid - og det var ingen problemer med det.

Jeg jobber ikke der - men enklere for assistentene, uten tvil.

Hvorfor i all verden skal jeg pålegge foreldre å bruke noe annet enn våtservietter dersom de ønsker det? Hadde de hatt med engangsservietter som skal fuktes i vann, så hadde vi brukt det - men det har de ikke.

Uansett; jeg brukte våtservietter på Billa hele hennes bleietid - og det var ingen problemer med det.

Hvor har jeg sagt at du skal pålegge foreldrene å bruke noe annet enn våtservietter?

Og til argumentet om at det gikk bra med billa som fikk våtservietter i rompa hver dag... Skadelige stoffer akkumuleres i kroppen over tid og vil selvfølgelig ikke vise seg nå. Det er ikke sikkert det gjør det siden heller, men hvorfor påføre barnet kjemikalier når man kan unngå det med letthet?

Gjest i barnehagen

snytepapir!

Hvordan i alle dager holder de styr på hvem sin rull de tar av når de er ute & tørker i et kjør???

Det holder man ikke styr på, men som regel er det samme papiret opphavet tar med, så man begynner bare på en pakke og tar den neste når den første er tom... Er mange små neser å tørke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...