Gå til innhold

Refusjon av barnehagebetaling

Anbefalte innlegg

Gjest ved langtids sykdom

Barnet vårt har vært borte fra barnehagen i lang tid grunnet sykdom. Hørte at man har mulighet å søke refusjon av barnegehagebetaling når barn har vært borte i over 4 uker grunnet sykdom. referte til vedtekter og § ett eller annet. Vi har fått legeerklæring men vet ikke hvordan jeg går videre. noen som vet hvordan man går frem?

takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213406-refusjon-av-barnehagebetaling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest printa

Jada, du søker refusjon gjennom å lese i vedtektene. Det skal stå noen om det der.

Jeg gjorde dette da datteren min var mye syk i fjor vinter, i tillegg til samvær med sin far.

Sammenhengende var hun borte i en mnd. Det gikk gjennom da jeg søkte refusjon ved å legge frem legeattest, for 14 dgr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...