Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest girasol

Gutten min er 22 mnd,og han sover fra 19.30-07.30 om natta og ca.2-2 1/2 time om dagen. Han er svært aktiv både hjemme og i bhg.men det er i bhg.han sover mest, så han trenger tydeligvis å lade batteriene midt på dagen ;-)

M.v.h.

Gjest kjöttpölse

Min ett-åring har til nå sovet 2-2,5 timer om dagen. Hun sovner ved 19.30-tiden om kvelden og våkner mellom 5 og 6. Aaaaaaltfor tidlig. Nå har jeg begynt å vekke henne etter 1 time for å se om det kan forbedre nattesøvnen hennes. Så langt er det ingen forskjell, men jeg har bare prøvd i to netter da.

Lurer på hva jeg gjør galt??

Gjest kjöttpölse

Sover en lur på vei til barnehagen (et kvarter i vogna ca kvart på ni), så sover hun halvannen til to timer midt på formiddagen i barnehagen.

legger seg 19.00 og sover i elleve - tolv timer.

Hun er 13 mnd.

Gud, så misunnelig jeg ble nå! Det må være så utrolig deilig.... Jeg føler jeg blir gal av søvnmangel. Min lille er fortsatt våken et par ganger om natta i tillegg til at hun våkner altfor tidlig.

Annonse

Min ett-åring har til nå sovet 2-2,5 timer om dagen. Hun sovner ved 19.30-tiden om kvelden og våkner mellom 5 og 6. Aaaaaaltfor tidlig. Nå har jeg begynt å vekke henne etter 1 time for å se om det kan forbedre nattesøvnen hennes. Så langt er det ingen forskjell, men jeg har bare prøvd i to netter da.

Men kjære deg, hun sover jo 10 timer på natta da jo. Mine har aldri sovet lenger eller så lenge på natta. Men så har vi aldri brydd oss med å legge dem så tidlig når de var små og da har de jo sovet lenger på morgenen i stedet.

Soving på dagen sluttet de med rundt 1 år, bortsett fra nestminsta som sov litt på dagtid helt til hun var rundt 1 1/2 år.

Foreslår at du enten legger henne seinere på kvelden, eller legger deg selv tidligere slik at du får nok søvn. Jenta er i hvertfall helt normal i forhold til søvnmengde.

Èn ting er nå at det sjelden forandrer seg på bare 2 dager, hos vesla tok det 2 uker før forandringer på dagtid gav seg utslag i natta.

En annen ting er jo at hun sover jo en helt normal natt. Slett ikke unormal nattelengde, vesla har sovet slik hele tiden. Sluttet med dagsoving da hun var 2 etter at hun begynte å sove 8-9 timer på natta og blir ekstremt vanskelig å få til å sove på dagen. Da økte hun til 10-11 timers natt igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...