Gå til innhold

Noen likt i løypa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mamachina

Det ser ut til at Kina får økt ventetid....Jeg prøver å være tålmodig, men det er ikke lett.

Nei, det er slett ikke lett.

Men det kan gå begge veier.

Det er 3.gang for oss og vi har opplevd begge deler.

Første gang gikk tiden opp fra 6-14 mdr og det var fælt. Men andre gang gikk alt på rekordtid og vi fikk barnet lenge før vi hadde forventet pga dalende ventetid i 03/04.

Vi håper selvfølgelig at det skal stabilisere seg nå denne gangen, selv om også jeg er noe redd for at ventetiden kan øke fremover.

Annonse

laba1365380939

Nei, det er slett ikke lett.

Men det kan gå begge veier.

Det er 3.gang for oss og vi har opplevd begge deler.

Første gang gikk tiden opp fra 6-14 mdr og det var fælt. Men andre gang gikk alt på rekordtid og vi fikk barnet lenge før vi hadde forventet pga dalende ventetid i 03/04.

Vi håper selvfølgelig at det skal stabilisere seg nå denne gangen, selv om også jeg er noe redd for at ventetiden kan øke fremover.

Det er første gang for oss, vi har en egenfødt fra før.

Heldigvis var barnevernet raske.

HVor gamle er barna dine?

Gjest mamachina

Datteren min er 2 og et halvt år. Har dere fortalt noe om søskenet som er på vei? Jeg vet ikke når jeg skal si noe om at hun skal få en søster eller bror, det er så lenge til...Noe tips?

Joda, vi har fortalt om det. H*n har også fått navn som vi bruker. Det gjorde vi også tidlig da vi ventet på nr. 2. Storesøster ventet på lillesøster og var veldig spent på det. Så vi synes hun var bra forberedt på kinareisen og familieforøkelsen. Vi synes det var spesielt viktig siden hun selv er fra Kina og hentereisen ble/blir en slags tilbakereise for den elste jenta vår (og neste gang for begge to)

laba1365380939

Joda, vi har fortalt om det. H*n har også fått navn som vi bruker. Det gjorde vi også tidlig da vi ventet på nr. 2. Storesøster ventet på lillesøster og var veldig spent på det. Så vi synes hun var bra forberedt på kinareisen og familieforøkelsen. Vi synes det var spesielt viktig siden hun selv er fra Kina og hentereisen ble/blir en slags tilbakereise for den elste jenta vår (og neste gang for begge to)

Jeg bør kanskje også starte forberedelsene litt, venner og familie vet det jo også...

Takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...