Gå til innhold

svar/noen likt i løypa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laba1365380939

Hei laba! Vi bruker også VB- Kina, og venter svar fra Region Sør.

Sosialrapporten vår ble sendt rett før jul, så jeg tror nok vi har 5-6 mnd igjen å vente.

Dere?

Vi er forespeilet svar fra BUFETAT i februar/mars, som for oss tilsvarer 5-6 måneders ventetid. Jeg trodde det bare var region øst som bruker så lang tid, men tydeligvis ikke.

Dette er første gang for oss.

Jeg er ikke verdens mest tålmodige, og ønsker veldig at noe skal skje snart.

thuva1365380402

Hei laba! Vi bruker også VB- Kina, og venter svar fra Region Sør.

Sosialrapporten vår ble sendt rett før jul, så jeg tror nok vi har 5-6 mnd igjen å vente.

Dere?

Vi fikk brev fra Region Sør i dag. Vår søknad er registrert hos dem 19. desember, og de sier det er ca. 2 mnd behandlingstid for oss som er 2. gangssøkere.

Vi er forespeilet svar fra BUFETAT i februar/mars, som for oss tilsvarer 5-6 måneders ventetid. Jeg trodde det bare var region øst som bruker så lang tid, men tydeligvis ikke.

Dette er første gang for oss.

Jeg er ikke verdens mest tålmodige, og ønsker veldig at noe skal skje snart.

Da er vi faktisk likt i løypa! Vi er også førstegangsøkere, og venter på svar fra Region Sør!! Jeg ringte de på fredag, og de sa vi fikk et brev etterhvert, hvor det stod 4-6mnd venting. Så da får vi smøre oss med tålmodighet her også. Vi sendte søknad til barnevernet i februar i fjor, så det blir en veldig lang prossess, dette.

laba1365380939

Da er vi faktisk likt i løypa! Vi er også førstegangsøkere, og venter på svar fra Region Sør!! Jeg ringte de på fredag, og de sa vi fikk et brev etterhvert, hvor det stod 4-6mnd venting. Så da får vi smøre oss med tålmodighet her også. Vi sendte søknad til barnevernet i februar i fjor, så det blir en veldig lang prossess, dette.

Så gøy å "møte" noen som er nogenlunde likt i prosessen, fint å ha noen å dele ventingen med.

Vi var veldig heldige med barnevernet, sendte søknaden i mai. De tok seg til og med tid til et hjemmebesøk en søndag for å bli ferdige. Ikke verst!

Annonse

Så gøy å "møte" noen som er nogenlunde likt i prosessen, fint å ha noen å dele ventingen med.

Vi var veldig heldige med barnevernet, sendte søknaden i mai. De tok seg til og med tid til et hjemmebesøk en søndag for å bli ferdige. Ikke verst!

Ja, da må jeg si dere var heldige. Barnevernet var veldig hyggelige og flinke hos oss også, men det var den bemanningen, da....

Kjempekoselig å ha andre å vente med!

Lykke til videre. Vi krysser fingrene for en plutselig rask behandling.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...