Gå til innhold

Har ikke noe liv lenger...

Anbefalte innlegg

Gjest auuuuuu

ops! også postet på åpent...

Jeg har sååå vondt i hodet, konstant! Har hatt det tungt i et par-tre år og er ekstremt stiv i skuldre og nakken, har også veldig kjevevondt... Har gått til fysio i et halvt år, men det funker bare et par dager, så jeg må gå der 2 ganger i uken og det er dyrt!!! Har ikke mer penger...

Stiv i hele kroppen, sur og tverr, trøtt, ingen overskudd overhodet!!

Stakkars barna mine og mannen min, ikke får de le, ikke får de tulle, ikke får de ha noe særlig lyd på tv og radio, ikke orker mamma være med på noe, ja i det hele tatt, bare RÆVA! (unnskyld uttrykket...)

Hjelp meg, noen andre med samme problem? Finnes det lys i tunnelen? Nå er det bekmørkt!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213546-har-ikke-noe-liv-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naprapat eller Osteopat.

Jeg plagdes fælt med skuldre og nakken, og fysioterapeut behandlet de ømme musklene. Var smerte fri i ei uke etter siste behandlingen.. Begynte hos Osteopat og han fant ut HVORFOR musklene var ømme. Jeg hadde vondt i og bak skulderen pga for stramme muskler foran. Han behandlet årsaken og jeg er myyyye bedre :)

Annonse

Dette må du finne ut av..

Kan du huske hvordan du hadde det i tida før dette begynte? Sorg legger seg på skuldrene.

Bekymringer og sinne i muskelatur.

Dersom du prøver akupunktur og/eller fotsone terapi, så vil terapauten finne ut om energiflyten er fin i kroppen din. Du kan sikkert også ha godt av vitamintilskudd, multivitamin. Ang kostnader vet jeg at noen skoler med alternativ behandling trenger klienter til elevene, det bruker da være gratis.

Lykke til i ditt videre liv!!

Stakkars deg! Har du prøvd akkupunktur eller kanskje naprapti er bedre enn fysioterapi for deg?

En helt annen ting jeg tenkte på. Mulig jeg er helt på jordet og vet ikke om dette er noe tips for deg. Men har du prøvd å legge om kostholdet?

Jeg kjenner flere med muskel- og leddsmerter, revmatisme, migrene, til og mde angst m.m som har fått et nytt liv etter å ha begynnt på diett som følger:

Kutte ut sukker, melk og gluten i kosten.

Annonse

Stakkars deg! Har du prøvd akkupunktur eller kanskje naprapti er bedre enn fysioterapi for deg?

En helt annen ting jeg tenkte på. Mulig jeg er helt på jordet og vet ikke om dette er noe tips for deg. Men har du prøvd å legge om kostholdet?

Jeg kjenner flere med muskel- og leddsmerter, revmatisme, migrene, til og mde angst m.m som har fått et nytt liv etter å ha begynnt på diett som følger:

Kutte ut sukker, melk og gluten i kosten.

Bor du i Oslo-traktene hadde jeg prøvd en "mirakelmann" som heter James Nystedt og holder til i Sanvika. Han er utdannet innen det meste, og er vel blandt de mest ansette innen sitt felt på verdensbasis, tror jeg. Slet veldig med plager i tenårene og gikk til han. Han kan ta iris-analyse, er kineseolog, homøopat og gud vet hva. Han har kurrert det utroligste!

En mirakelmann uten sidestykke og han er i aller høyste grad verifisert innen det han driver med. Tror faktisk han er utdannet lege også, jeg. Faren min skulle operes for gallesten, men han så faktisk at det var nyresten og det stemte. Han fiksa mitt skjeve bekken, rettet opp forskjellig benlengde. Der vanlige leger har kommet til kort kan han se det utroligste. Kurrerte et barn med kraftig nakkeskade osv.osv.

Det koster også penger dessverre....Men denne mannen er ingen kvakksalver. han er meget høyt utdannet og oppdatert og utrolig hyggelig og tar deg på alvor!

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...