Gå til innhold

Fugleinfluensa - Rhodos?

Anbefalte innlegg

Planlegger en tur til syden i høst med mamma og frøkna mi på snart 5. Vi har pleid å reise til Mallorca en gang pr. år sammen, men nå tenkte jeg det var på tide med noe nytt.

Fant en rimelig tur til Rhodos, men mamma vil ikke pga at hun er redd for fugleinfluensa..... Må innrømme at jeg ikke tenkte på det i det hele tatt da jeg begynte å sjekke Rhodos.

Hadde dere tenkt på dette? Da kan vi jo nesten ikke reise noen steder snart, hvis vi skal ta hensyn til den....???

Tar gjerne innspill.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213578-fugleinfluensa-rhodos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke påvist fugleinfluensa i Hellas, så sjansene for at det skal komme dit er vel ikke større enn at det kommer hit i løpet av våren med trekkfuglene. Det er gjennom kontakt med SYKE fugler man blir smittet, så hold dere unna fuglefarmer. Ellers er krav til matvarer meget strenge i Hellas, det er jo tross alt et EU land, så syke fugler vil ikke bli brukt som matvarer. Jeg reiser dit selv til sommeren og skal kose meg med deilige kyllingretter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...