Oltervalsen Skrevet 10. januar 2006 Skrevet 10. januar 2006 Hallo. Er det noen som vet om VB har hatt tildeling fra Kina nå i januar? 0 Siter
Lykkelig kinamor Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 jeg tror ikke det. De tildelingene som kom nå i beg av januar var for dem med LID mellom 14.04.05 og 25.04.05 og VB hadde visstnok ingen LID i dette tidsrommet. jeg tror neste LID for VB er 07.05.04 og de får vel tildeling neste gang (forhåpentligvis før kinesisk nyttår). 0 Siter
Oltervalsen Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Skrevet 11. januar 2006 jeg tror ikke det. De tildelingene som kom nå i beg av januar var for dem med LID mellom 14.04.05 og 25.04.05 og VB hadde visstnok ingen LID i dette tidsrommet. jeg tror neste LID for VB er 07.05.04 og de får vel tildeling neste gang (forhåpentligvis før kinesisk nyttår). Takk for svar. Vi har LID i beg. av juni, og begynner vel å bli litt utålmodig. Men det er bare å smøre seg med tålmodighet, og vente spent videre. Finner ut at slik det er nå, kan vi vente tildeling tidligst i mars... 0 Siter
-vor Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Takk for svar. Vi har LID i beg. av juni, og begynner vel å bli litt utålmodig. Men det er bare å smøre seg med tålmodighet, og vente spent videre. Finner ut at slik det er nå, kan vi vente tildeling tidligst i mars... Vi har LID i slutten av mai (bruker Inor Adopt), og ser også etter hvert veldig fram til tildeling, kanskje i februar? Og mon tro om det blir Kinatur før påske? 0 Siter
gabi1365380745 Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Vi har LID i slutten av mai (bruker Inor Adopt), og ser også etter hvert veldig fram til tildeling, kanskje i februar? Og mon tro om det blir Kinatur før påske? Vi venter og venter også på DEN telefonen, kansje skjer det noe før Kinesisk nyttår? det er lov å håpe. Vi har LID 12 mai (AF) 0 Siter
sommerbarnmamma Skrevet 12. januar 2006 Skrevet 12. januar 2006 Vi venter og venter også på DEN telefonen, kansje skjer det noe før Kinesisk nyttår? det er lov å håpe. Vi har LID 12 mai (AF) Hei! Skjønner du er spent nå! Så nær! Jeg krysser alt jeg har for tildeling før kinesisk nyttår. Ringer deg snart. klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.