Gå til innhold

Blod i avføring til gutt på 7 år

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en sønn på 7 år som har en del blod i avføringen (sammen med avføringen).

Bloet er ferskt og avføringen er ikke hard (medium). Dette har han hatt siden slutten av desember-05. I det siste har han også klaget på vondt i magen. Begynner også å utsette do besøk pga at han blir redd. Han spiser normalt.

Har vært i kontakt med legevakt. De sier at vi skal følge med. Nå begynner vi å reagere og blir redde for gutten. Vi vil kontakte fastlegen nå.

Hva tror du dette er?

Fortsetter under...

kanskje det kan være en tarm-infeksjon? Vet ikke om barn kan få hemorider, men disse kan jo medføre blod. Så jeg har ikke noe annet råd enn at dere bestiller time hos legen. Nå så jeg at datoen du sendte inn innlegget er datert 11.01, så da håper jeg dere har fått legetime og at det går bedre med sønnen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...