Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg ringt bv i kommunen :-) Nå skjer det noe ! Vi har adoptert tidligere , og har en gutt som er født i Colombia , men på grunn av uforutsigbarhet i forhold til ventetid ++++++ har vi denne gangen valgt Kina. Gjett om vi gleder oss

:-) Måtte bare få det ut !

Skrevet

Gratulerer så masse, og lykke til videre :-)

Klem fra

Skrevet

Så spennende med nytt land. Riktig at ventetiden er mer forutsigbar i Kina enn Colombia. Desverre så venter man nesten opp mot 2 år etter at papirene går til landet.. VELDIG lang ventetid..

Lykke til med nytt land!

trk1365380645
Skrevet

Så gøy med nytt barn, og så spennende med nytt land:)

Gjest ikke nich nå
Skrevet

Hei

Vi har også et barn fra Colombia,en datter som snart er 2 år, og skal starte opp med barnevernet i neste mnd for barn nr 2. Vi har snakka om å gjøre akkurat det samme som dere grunnet veeeeeldig laaaang ventetid i Colombia nå.

Men vi er litt usikre ang. dette med utseende osv. Dette med fellesskap mellom søskene, og av det å komme fra samme land. I Colombia er folk veldig ulike, men det er nok ikke asiater der likevell.

Har dere tenkt noe på dette da dere bestemte dere for å bytte land?

Skrevet

Hei

Vi har også et barn fra Colombia,en datter som snart er 2 år, og skal starte opp med barnevernet i neste mnd for barn nr 2. Vi har snakka om å gjøre akkurat det samme som dere grunnet veeeeeldig laaaang ventetid i Colombia nå.

Men vi er litt usikre ang. dette med utseende osv. Dette med fellesskap mellom søskene, og av det å komme fra samme land. I Colombia er folk veldig ulike, men det er nok ikke asiater der likevell.

Har dere tenkt noe på dette da dere bestemte dere for å bytte land?

Vi har tenkt på dette , og sannsynligheten for at han ville få en bror/søster som er totalt ulik ham er faktisk større om vi hadde valgt Colombia en gang til,når en tenker på hvor mange folkeraser det finnes der. I Kina derimot , vil f.eks hudfargen,øyefarge , hårfarge/utseende være den samme. Så tatt i betraktning er dette et bra valg :-)

Gjest slett-ikke-sant
Skrevet

Vi har tenkt på dette , og sannsynligheten for at han ville få en bror/søster som er totalt ulik ham er faktisk større om vi hadde valgt Colombia en gang til,når en tenker på hvor mange folkeraser det finnes der. I Kina derimot , vil f.eks hudfargen,øyefarge , hårfarge/utseende være den samme. Så tatt i betraktning er dette et bra valg :-)

Unnskyld meg...

men påstår du at ALLE Kinabarn er like av utseende ???

Har da vitterlig truffet veeeldig mange og det er like mange varianter der som vilket som helst folkeslag !

Begrunnelsen for å velge Kina pga kortere og forutsigbar ventetid "kjøper" nok alle; men fordi de er så like av utseende....

Hallooo

Skrevet

Unnskyld meg...

Har da vitterlig truffet veeeldig mange og det er like mange varianter der som vilket som helst folkeslag !

Begrunnelsen for å velge Kina pga kortere og forutsigbar ventetid "kjøper" nok alle; men fordi de er så like av utseende....

Hallooo

Barn fra Kina er selvfølgelig ulike av utseende, men de aller fleste har jo tross alt svart hår og brune øyne. Det var nok det ny i Kina mente...

Skrevet

Unnskyld meg...

Hallooo

Halllllooooooo..... Det går snart ikke an å uttrykke noenting på dette forumet. Må Dere være så hårsåre ????????

Beklager at du tok dette ille opp! Jeg har vært på dette forumet i snart 6 år , da med et annet nick , og ALLTID er det noen som reagerer så sterkt...ro dere ned,folkens !

Gjest ikke nich nå
Skrevet

Halllllooooooo..... Det går snart ikke an å uttrykke noenting på dette forumet. Må Dere være så hårsåre ????????

Beklager at du tok dette ille opp! Jeg har vært på dette forumet i snart 6 år , da med et annet nick , og ALLTID er det noen som reagerer så sterkt...ro dere ned,folkens !

HELT ENIG

Takker for svar på spørsmålet mitt. Ønsker dere lykke til med adopsjon nr 2. Det ser ut som at vi også kommer til KINA.

Gleder meg, og igjen takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...