Gå til innhold

Fluesopp-bord med stubbestoler

Anbefalte innlegg

HEi,

poden skal få nytt rom og jeg vil gjerne at han har et bord med et par stoler der. Jeg innbiller meg at jeg på en "foreldre og barn"-messe for 2 år siden så et flott trebord formet som en fluesopp med stubbestoler til. Er det noen der ute som aner hvor man kan få tak i dette? Evt. andre litt spesielle barneromsmøbler?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/213807-fluesopp-bord-med-stubbestoler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ikke til det bordet du beskriver, men jeg syns Ikea har ganske mye fint (hvertfall til vår lommebok ;O))

Da jenta vår var 2 år kjøpte vi helt enkelt sett der bed bord og 2 stoler til 149.-(lys furu) som vi malte i morsomme farger. Ble kjempekoselig. Ellers har de kjempekoselige benker med bord i friske farger.

Jenta vår er nå 5 år og har et stort, rundt og grønt bord med krakker i ulike farger til. Ypperlig for henne som ofte har venner på besøk. Er riktig nok i plast, men utrolig lett å holde rent, får plass til 4 barn rundt og de har god plass til å tegne, pusel osv. Bord/krakker blir hyppig brukt som ekstrabord i stua når vi har selskap + at det er så lett at det flyttes ut på hverandaen om sommern. Krakkene vandrer fra barnerom til badet, brukes som "stige" av oss voksne når vi er akkurat litt for lave osv. jajajaja. Bordet kostet 298.- og krakkene 49.- pr.stk. Glad i Ikea? Jeg? Jepp.

Ellers er det noen helt rå barnesenger på www.barnerommet.no, men nå var det vel ikke seng du trengte, da. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...